Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tack för idag boys. Riktigt bra bana, både teknisk och tung åkt, och all fantastisk sand. Snyggt ordnat med fika efteråt.
Känns lite tomt nu när kompiscrossandet är slut för i år. Men jag ser fram emot att få cykla sakta igen, på långa grus rundor med fika och skitsnack. Ska ni me?
//P
Cross har abslut sina poänger. Fram för allt så är det bra uppslutning på racen men fortfarande enkelt och tidseffektift. Tät racing i 40 min med bra uppslutning framför startlinjen växer inte åp träd precis.
Man kanske skulle ha en cross..:), synd jag inte han testa en efter racet så jag fick veta vad jag missade:)
Vore riktigt kul att förska hinna emd discocrossen. men det blir nog svårt tyvärr.
Tille skrev:
-------------------------------------------------------
> Ville skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > synd jag inte
> > han testa en efter racet så jag fick veta vad
> jag
> > missade:)
>
> Det blir mycket billigare om du håller borta
> från att testa.
Är rädd för det. Man kanske bara skulle ha ett par smala hjul liggandes för hösten som man kan slänga på mtb,n.:)
Ville skrev:
-------------------------------------------------------
> Är rädd för det. Man kanske bara skulle ha ett
> par smala hjul liggandes för hösten som man kan
> slänga på mtb,n.:)
Men det där lät ju inte så roligt... Shopping däremot, det är roligt :o)