cyclecamp 9-11 april 2010

blgs

Ny medlem
Vill ja tipsa er om..
Om ni vill åka på ett tränings läger här i sverige o träna inför vättern/tjejvättern/halvvättern eller något annat motionslopp eller bara träffa o cykla med andra cyklister...Va själv med på de förra året o kan starkt rekommendera de för er o de är inte dyrt heller för de kostar endast 695kr för dessa 3 dagar med cykling där mat o boende plus föreläsning på kvällen med Fredric Ericsson är inräknat i priset....

Är du intresserad o vill veta mera om detta följ bara länken
http://www.highchaparral.se/doc.asp?M=100000183&D=600000431&L=SE

Ingen som är intresserad?? Jag kommer definitivt att behöva dessa mil för att få en start på min träning. Ska ju köra Vätterrundan med "sub10 kl 04:32 Team Sportgps.se"

/johan

Kul! Bra att det verkar bli några happyiter som tänkte komma (så att man inte känner sig helt övergiven)

Anmälde mig faktiskt för 10 minuter sedan på deras hemsida. Jag kände vättern-stressen komma samt de 10 kg jag lagt på mig senaste året. (**Jag kanske borde använda någon av de annanser som dykt upp här på happy... :-P**)

Bang inte kan du banga? Ska inte du cykla vättern? (Du kan få låna min kronan så blir det en sport att ta sig runt!)

/Johan

Jo jag ska cykla VR. Vet inte hur jag ska göra med satsningen. Känns att jag borde prioritera simningen då jag håller på med klassikern i år. Frågan e bara om det finns plats i någon SUBgrupp för mig.

Hur ser träningsupplägget ut för detta läger...

Tillbaka
Topp