cyclingmavic.com fejkvarning (uppdaterad)

mtbkr

Aktiv medlem
Var i desperat jakt efter ett par adapters och hittade dom på cyclingmavic.com. Nu i efterhand sitter jag lite buttert och undrar om sidan verkligen är riktig eller fejk.
Någon som har koll? Har jag gått på en luring?

Adressen de anger på sin hemsida går till ett walmart i Las Vegas. Låter inte lovande för din del.
80% rea är väl ännu ett varningstecken. Att hemsidan startades i maj i år är väl det tredje =D

har sett många såna exempel på sistone med kopior av de riktiga siterna. finns vissa varningsklockor typ allt på rea, många artiklar kostar lika mycket, en hejvild blandning av versaler i texterna, endast en betalmetod. scam siterna blir mer och mer avancerade.

Kort spärrat och lärt mig en läxa. Nu är det bara att fortsätta att leta adaptrar som finns i lager. Någon som sitter på en uppsättning qr adaptrar till Mavic? ;)

har sett många såna exempel på sistone med kopior av de riktiga siterna. finns vissa varningsklockor typ allt på rea, många artiklar kostar lika mycket, en hejvild blandning av versaler i texterna, endast en betalmetod. scam siterna blir mer och mer avancerade.
Ja, är nog så tyvärr.

Har du beställd där ifrån?

Tillbaka
Topp