robin_bockman
Aktiv medlem
CyclocrossCX
Här hittar man helgernas race numera i bra kvalitet ett par timmar efter det har sänds, engelsk kommentator:
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Att se pojkar och flickor 10-12 år KRIGA ute på banan är ju underbart.Här är helgens SM.
![]()
Här är alla tv-tider från SM-helgen med CX-festen på Ring Knutstorp!
Då är det laddat och klart på alla sätt inför SM i cykelcross på Ring Knutstorp 25–26 november! Det blir livesändningar av precis alla tävlingarna under dagarna två! Ni hittar såväl förhandsfilmer om…scf.se
Att se gubbar och kärringar 30-60 år KRIGA ute på banan är ju underbart.Att se pojkar och flickor 10-12 år KRIGA ute på banan är ju underbart.
Beroende på tävling och hur klasserna startar kan man som gubbe/kärring KRIGA mot 10-12 åringar ute på banan. Och få spö.Att se gubbar och kärringar 30-60 år KRIGA ute på banan är ju underbart.
Ännu bättre att faktiskt delta.
Ja, det var väl när årets nykorade svenska mästare i seniorklassen var i den åldern som han började köra ifrån mig.Beroende på tävling och hur klasserna startar kan man som gubbe/kärring KRIGA mot 10-12 åringar ute på banan. Och få spö.
Hittar inga videos på kanalen längre ?Här hittar man helgernas race numera i bra kvalitet ett par timmar efter det har sänds, engelsk kommentator:
Discovery/Eurosport (eller https://tiz-cycling.io om man kör fulström med tveksam bakgrund. Siten hostas i Nordkorea, och inget på den är något de har rättigheter till.)Hittar inga videos på kanalen längre ?
Hur gör man nu för att få titta på cx? Är det Diskovverry då eller?
Skumt, såg live senast i söndags och den här är publicerad nyss, men jag har såklart ingen koll på rättigheter när det gäller den här kanalen:Hittar inga videos på kanalen längre ?
Hur gör man nu för att få titta på cx? Är det Diskovverry då eller?
Möjligt att den blivit geoblockad då kanske. Jag vet att jag såg race från i helgen där som jag tänkte se när jag satte mig på trainern, och så plötsligt var de borta. Ett cx-lopp är ju perfekt underhållning för inomhuscykling.Skumt, såg live senast i söndags och den här är publicerad nyss, men jag har såklart ingen koll på rättigheter när det gäller den här kanalen:
Visa bilaga 669482