Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Skitstöveln Öberg borde det heta.. Jag fick en utskällning av han som jobbade där för att jag hade köpt min cykel från England istället för att få en "bra deal" av honom.. När jag berättade vad jag betalt för min cykel så tystnade han och surade istället.
Synd för honom för nu missar han alla småköp jag gör och den butiken är närmast mitt hem och i närheten av mataffären jag går till flera gånger i veckan.
Har inte handlat på Posa men har lämnat in cykeln på reparation och de var trevliga. Tror de säljer Nishiki, Crescent och något mer märke men de verkar inte ha så mycket cyklar hemma utan det blir nog att man får beställa genom dom. Hur som helst är detta också rätt så dyra märken i förhållande till fultyskarna.
Problemet är inte att det är fultyskar utan det läggs på 50% när de kommer över gränsen. Min cykel stod listad på lite drygt 28' i Sverige och i England låg den runt 20'.
Sen beror det väl på vad du ska ha. En hel cykel eller reservdelar. Team Sportia XL har ju en del.
Tror det är scott och nån till. Finns Continental däck, lite reservdelar från shimano och så lite tredjepartsprylar. De har verkstad så det är möjligt man kan få loss grejer som inte hänger framme också. Oljor och sånt har de med.
Som kommentar till min tidigare lite kortfattade svar så kan jag utveckla det med att jag brukar besöka Falun och Borlänge när det skall handlas lokalt, annars så blir det näthandel.
Om du orkar till Sandviken kan jag rekommendera PP-cykel. Ligger i samma byggnad som Sandvikens Byggmaskiner brevid Opus bilprovning. Säljer specialized och giant. Trevliga killar. Brukar kunna ha bra begagnadeklipp också.