Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De flesta bromsar har en reservoar upptill. Där kan det finnas luft utan att påverkan bromsprestandan i övrigt. Den luften skulle kunna ställa till det om man har riktig otur. Men då är det nog ändå läge att fylla på med lite olja i bromsarna.Konkret sa:Är inte systemet slutet? Det skall ju aldrig hända något oavsett hur cykeln ligger eller står isf.
vsen sa:Efter att under i princip hot blivit tvungen att ha cykeln ute på inglasade balkongen i cykelväska är det nu dags för ny lägenhet.
Aliide sa:vsen sa:Efter att under i princip hot blivit tvungen att ha cykeln ute på inglasade balkongen i cykelväska är det nu dags för ny lägenhet.
Varför? Vart hittar ni era cykelfientliga partners???
Aliide sa:Fråga, kommer hädanefter ha cyklarna i lägenheten, varav en används som pendlare, dvs dagligen. Alla bilder här verkar ju vara från folk som inte cyklar...
Beror på definitionen av tvättar. Jag blaskar av min med slang sen står den i vardagsrummet och glänser under kvarvarande smuts.Skral sa:Aliide sa:Fråga, kommer hädanefter ha cyklarna i lägenheten, varav en används som pendlare, dvs dagligen. Alla bilder här verkar ju vara från folk som inte cyklar...
Fast man tvättar ju mtb:n efter varje cykling...
Rattnalle sa:Beror på definitionen av tvättar. Jag blaskar av min med slang sen står den i vardagsrummet och glänser under kvarvarande smuts.Skral sa:Aliide sa:Fråga, kommer hädanefter ha cyklarna i lägenheten, varav en används som pendlare, dvs dagligen. Alla bilder här verkar ju vara från folk som inte cyklar...
Fast man tvättar ju mtb:n efter varje cykling...
jomper sa:Men den ska väl stå på balkongen så att det inte blir för trångt i din skrubb? :-)
Sambal Oelek sa:jag hatar detta!! nu ser det ut som skit i badrummet, ingen idé att städa ens, blir likadant igen snart :)
för å hålla cykeln varm ?roskai sa:Sambal Oelek sa:jag hatar detta!! nu ser det ut som skit i badrummet, ingen idé att städa ens, blir likadant igen snart :)
Varför sitter det en radiator på badkaret? :P
roskai sa:Sambal Oelek sa:jag hatar detta!! nu ser det ut som skit i badrummet, ingen idé att städa ens, blir likadant igen snart :)
Varför sitter det en radiator på badkaret? :P
den är inkopplad. Det kommer vattenrör inifrån väggen nertill till höger, precis ovanför golvet. Det är enda radiatorn i rummet. Lite lustig placering men det är ju rätt bra egentligen. Håller rummet varmt och badkaret i synnerhet. Sparar energi vid varma bad :) bara det att jag typ aldrig använder badkaret. Tycker det är mest ivägen, som där. Men men, planerar inte att bo där för evigt så det får vara tillsvidare. Har faktiskt sett samma placering i andra gamla bostäder, någon gång iaf.Simon89 sa:Haha men är den inkopplad ?! Har aldrig sett en sådan placering innan.. :p
/seriöst undrande
nja, inte just där, vitsen med den där positionen var att jag skulle komma åt kedjan och kunna snurra vevpartiet :) skulle haft en vänsterfotad hoj med vevpartiet på vänster sida.Road_Runner sa:Plocka bort framhjulet, så blir cykeln mer lätthanterlig.
det hade funkat. Har inget bra att ställa gaffeln på bara, en duschsvamp kanske.Road_Runner sa:Japp av med framhjulet, sätt ner bakhjulet i badkaret framgaffeln uppe på kanten så har du fritt att snurra vevpartiet (baklänges men fungerar bra) och kan rengöra :-)
Naugas sa:Alltså, jag hade tyckt det varit _sjukt_ jobbigt att hålla cykeln så ren att man kan sätt upp den på väggen... en vit vägg dessutom, över en vit soffa...! :\ Det funkar bara inte i min värld, jag blir alldeles matt bara jag ser bilderna.