Cykel + katt = Bra bild.

cactuz

Aktiv medlem
Cykel + katt = Bra bild.
Efter dagens tur så visade våran nya kattunge ett stort intresse för cykeln, jag kunde inte låta bli att dokumentera såklart. Tyvärr så är våran ninja-katt så snabb att den blir lite suddig när man som jag är notorisk hatare av blixt och väljer exponeringstid på 1/6s istället.

Luktar ju hur gott som helst i de här:
handske.jpg ht=642

Kontrollera SAG:
mzdo.jpg ht=584

Vevarms-puss:
spd.jpg ht=656

Cykel + katt = Bra bild.
Tycker det är kränkande att objektifiera djur på det här sättet, det är just sådana trådar som är orsaken till att det är så få katter på happy.

Senast redigerad av en moderator:
Cykel + katt = Bra bild.
Nej men fy. Nu kom jag att tänka på en kompis fick en katt rätt genom framhjulet när vi cyklade till skolan för en ziljon år sedan. På något konstigt sätt verkade den ha klarat sig helt oskadd dock, för den sprang iväg, fortare än den Zimbabwiska inflationen, efter ett halvt varv i hjulet.

Cykel + katt = Bra bild.
Grymt, att trampa fast tassen så där, som på tredje kortet.. Först trodde jag bara att kisse var insparkad mot väggen, men sedan såg jg foten mot tassen.. Fyyyyy, så vedrevärdigt sadistiska en del kan vara! Och inte skämmas för det heller! :-(

Nu loggar jag ut!

Cykel + katt = Bra bild.
Brakastruten skrev:
-------------------------------------------------------
> Grymt, att trampa fast tassen så där, som på
> tredje kortet.. Först trodde jag bara att kisse
> var insparkad mot väggen, men sedan såg jg foten
> mot tassen.. Fyyyyy, så vedrevärdigt sadistiska
> en del kan vara! Och inte skämmas för det
> heller! :-(
>
Men kattfan ville ju inte sitta still!

lleberg skrev:
> Kör du brakeless fram?
> Manligt!
>
Jag är ju en sån weight-weenie så när jag satte på nya tyngre gaffeln var jag tvungen att fimpa vikt på annat håll, så då åkte frambromsen av.

Mer bilder på katt+cykel nu då allihopa.

Cykel + katt = Bra bild.
När jag byggde ihop ZX3:an för ett år sedan, så vägde jag varje pryl. Katten var klart intresserad av hanteringen:

nyfiken.jpg ht=544

/s-o

Cykel + katt = Bra bild.
Man blir ju helt frälst när man ser all dessa katter och inte blir det bättre av att min dotter tjatar om en katt eller en hund. Hade det inte varit för att vi har allergiker i familjen så hade vi haft en katt :-(

Cykel + katt = Bra bild.
Yes! En ny kartong. Den är MIN!

PC180015.JPG ht=544

Vad är detta?

PC180016.JPG ht=544

Jahaja, hjul-check-styre-check-sadeln..? Var är sadeln?

PC180017.JPG ht=544

Aha! Oooh, Arione.

PC180018.JPG ht=544

Cykel + katt = Bra bild.
även utan blir det roligt

den vackra och gillar riktig katt present leksak görs med elegant design. den Crouching fin katt görs levande. pälsen av den lilla katten är behagligt att röra vid. perfekta presenten till dekoration eller ge den till din vän.

Cykel + katt = Bra bild.
jonzén skrev:
> Scrap: för HON kom ut ur duschen nån minut
> senare nyduschad...

YEAH! Du är en sån jävla hingst! Go Jonzén!

Tillbaka
Topp