Cykel och triathlon kläder. Klubbkläder bra eller dåliga märken

uwaga76

Medlem
Hej

tänkte kolla hur det ser ut i cykelvärlden vad gällande klubb kläder.

vad använder ni för något märke och för och nackdelar med dessa?
Prisvärda ställ ???

sitter och skannar av marknaden lite grann för att se vilket märke vår förening ska använda till säsongen som kommer då vi inte riktigt är nöjda med märket vi har idag då pris kontra kvalité haltar lite grann.

Tack för all hjälp !! ps är mtb, landsväg, triathlon kläderna ska passa till.

Hej! Jag har klubbkläder från både trimtex och kalas. Tycker båda leverantörerna har riktigt bra grejor. Kolla in deras hemsidor, dom har kläder för dom flesta behov!

Har klubbkläder från Void nu och är riktigt nöjd.
Har haft klubbkläder från Sportful och var nöjd med den leverantören också.

Vi har Bioracer som vi är nöjda med, innan hade vi Kalas som jag också tyckte var bra. Prismässigt inge stor skillnad. Kalas var nog lite billigare. Fördelen med Bioracer är att man beställer från deras webshop, när vi beställde från Kalas köpte vi hem lager, vet ej om Kalas har webshop med nu.

Kalas har en webbshop som klubbens deltagare själva loggar in i och gör beställningar.

Vår klubb gick från Kalas till Bioracer förra året. De flesta verkar vara nöjda med det bytet. Speciellt när det kommer till pad'en i brallorna.
Personligen har jag inte provat Bioracers grejer än så kan bara gå på "hörsägen".

Har haft kalas nu senast men efter man bytte kollektionen 2016 så är dom inte riktigt lika bra längre.. eller har vi fått många måndags ex.

tack för all input ska börja ta in offerter och se hur dom ligger prismässigt mellan varandra.

Tillbaka
Topp