Cykel-podcast?

Cykel-podcast?
Indeed. Fast lite fundersam blir man över påståendet att över hälften av alla (linje)cyklar i proffsklungan skulle väga < 6.8 kg (utan extra vikter) då de flesta som visas upp/vägs går på över 7 kg.

Lösryckta exempel (what's the weight limit?)

Cykel-podcast?
Ja, han var kul att lyssna på. Stort ego som många amerikaner och han hade mycket åsikter för att vara försäljare av pumpar och insexnycklar. Hans fick ju pluggat sin senaste innovation i podden också, aerodynamiska tubelessventiler. ???
A1BF9AFE-20AA-458B-8D3B-F36DCE0A02BD.jpeg

Cykel-podcast?
Lingon sa:
Ja, han var kul att lyssna på. Stort ego som många amerikaner och han hade mycket åsikter för att vara försäljare av pumpar och insexnycklar. Hans fick ju pluggat sin senaste innovation i podden också, aerodynamiska tubelessventiler. ???
Man undrar ju lite om du verkligen lyssnade.

Cykel-podcast?
I det här blogginlägget:

http://pulskurvan.blogspot.com/2018/02/traningspoddar.html

har jag listat intressanta avsnitt ur mina favoritpoddar. Framför allt prestera mera och tyngre träningsnack. Prestera mera hade nyligen Richard larsen som gäst tex. Tyngre träningssnack har flera gånger haft tex Mattias reck och Mikael mattsson som gäster. Trainer Road ask a cycling podcast har jag inte listat några avsnitt där är de bara att börja från början ?

Cykel-podcast?
Två riktigt bra podcastavsnitt denna veckan.

Först "Life in the peleton" med Michael Woods om hans vinst i vueltan.
Sedan "the cycling podcast" med Connor Dunne och Larry Warbasse om deras #nogotour. Den ligger under friends of the podcast så den kostar pengar men det är den värt.

Cykel-podcast?
Äsch de här var ju en gammal tråd, jag har uppdaterat mitt blogginlägg längre upp med lite ny avsnitt och några nya podcasts jag hittat.

Senast ändrad:
Cykel-podcast?
Inte så mycket om cykling även om det kommer lite på slutet. Hur som helst en fantastisk och oerhört humoristisk berättad historia (oavsett det tragiska). Jag visste inget om Anders Olsson men det är nog något av det bästa jag lyssnat på i år. Timmarna det tog att måla i källaren flöt på bra.

Tillbaka
Topp