Cykel stulen i Göteborg

mono

Ny medlem
Cykel stulen i Göteborg
Hallå!

Har blivit av med min cykel, idag runt 16 tiden stals den från loftgången utanför min lägenhet på Ernst Torulfsgatan i munkebäck. Eftersom jag vet att det finns en del folk här på happy som säkert kollar in cyklar lite extra noga tänkte jag be om hjälp att hålla ett öga efter den. Det är en MTB från Titania-import med deore komponenter och shimano 520 spd pedaler, den är strippad på alla klistermärken utom det fram på ramen, styrstammen och växelreglagen är lite sönderskarpade efter en rejäl framåt vurpa och det sitter en sadelväskfästanordning under sadeln.

en sådan här är det, inte allt för vanlig:

38.jpg

Tror inte jag behöver tala om vad jag känner just nu....

Nu får man hoppas att alla delarna till DMR Switchbacken dyker upp på måndag så man slipper vara cykel lös..... AAAAAARRRRGGGHHHH... sorry

/Petter

Senast redigerad av en moderator:
Cykel stulen i Göteborg
Gaffeln är en billig suntour men utan dekaler.....

Tack för att ni håller utkik, det är ingen speciellt dyr hoj men den skulle bli en bra vardagscykel och jag hade liksom blivit ganska fäst vid den, speciellt den borstade aluminium ramen... ja ni vet hur det är.

/Petter

Cykel stulen i Göteborg
Håller utkik kring Lerum! Väldigt tråkigt. Men cykeln lär vara rätt lätt att känna igen i alla fall. Hoppas det löser sig!

Tillbaka
Topp