Cykel T-Shirts!

Cykel T-Shirts!
Har jag missat något? men varför vill man ha en cykeltröja i bommull. Ull kan jag förstå men..

Cykel T-Shirts!
Och var får du att trådskaparen vill ha en cykeltröja som i en tröja att cykla i från?
Kanske ämnar han ha den civilt, för att göra tydligt för omgivningen att han cyklar?

Cykel T-Shirts!
Fast det var nog inte cykeltröjor som avseddes, utan t-shirts med cykelmotiv :) Annars kan jag hålla med dig Graj..

[EDIT] Lite sen var man visst.. [/EDIT]

Senast redigerad av en moderator:
Cykel T-Shirts!
elrich skrev:
-------------------------------------------------------
> gjorde mig en egen t-shirt pa en hemsida!
>
> skrev:
> If you ask me where the
> motor is I will punch
> you in your face!
>

where is the motor?

Cykel T-Shirts!
Passa på , bara idag! Dollarn är låg! =)

http://www.teefury.com/

bottom_going-military.jpg ht=563

goinggreen.jpg ht=430

Cykel T-Shirts!
Shirt-w00t! idag, tio amerikanska dollares (plus frakt): http://shirt.woot.com/shirts/cephal...gest+-+20110928+-+Shirt.Woot&utm_medium=email

OctobikexstDetail.png

High Oct-ane
Pardon me, I’ve no time to stay, I’m late for a very important breakfast meeting.

Yes, I could just hail a crab, but I find a morning constitutional does wonders for my appetite. And I spent so much money finding a professional tuna to make my little bell sound just so, I just can’t let it sit in the garage and rot. Plus it’s a good excuse for me to get in betta shape, and eel the damage I’ve done to my body with all those years of hard living. I’m not as young as I used to be, and I’m already losing my herring from all those years of playing bass, I don’t want to lose my mussel tone as well!

And so, each morning I jump on my bicycle and rush through the streets. No time to play it koi! I just perch on the pedals, skate through the traffic, and say saury when I can. And I’ve never once been late! That’s just what you become when you reach into yourself and find how to do all you candiru. Exercise is good for the body and the sole, you know.

Boy, am I hungry all of a sudden!

Wear this shirt: and imagine he’s singing this and it gets like a whole bunch cooler.

Don’t wear this shirt: and think you can intimidate a Hell’s Angel. Although if you get lucky he might buy you a drink for giving him a good laugh.

This shirt tells the world: “Oct! Du lieber!”

Senast ändrad:
Cykel T-Shirts!
Ta o gör egna istället, finns många sånna sidor och det är inte så dyrt. www.spreadshirt.com har jag använt många gånger, alla tröjor håller fortfarande trots flitigt användande.

Cykel T-Shirts!
Patrick_C skrev:
> Ta o gör egna istället, finns många sånna
> sidor och det är inte så dyrt.
> www.spreadshirt.com har jag använt många
> gånger, alla tröjor håller fortfarande trots
> flitigt användande.

$29,90 plus frakt för en t-shirt var lite väl svettigt för min plånbok. :(

$24,50 för enklare design, fortfarande dyrt.
foo.jpg

Senast ändrad:
Cykel T-Shirts!
Bumpar upp denna tråd lite. Tycker det är kul att visa upp sitt intresse även när man inte sitter på sadeln, så fler tips mottages gärna. Men framför allt söker jag nu en cool body. Som barnslig farbror är det min uppgift att förse mitt kommande brorsbarn med kläder med cykelrelaterat tryck. Och det duger inte med "född cyklist" eller något att klämkäckt och fånigt. Nej, när barnets morsa är designer söker jag något med mer stil.

Eller finns cykelkepsar i barnstorlek?

Cykel T-Shirts!
På ridestore.se finns dessa, om man gillar Cyklar och Tjejer. Den översta har jag själv fast i svart, men den verkar inte finnas i svart just nu.

20Inch.jpg

Ladyrider.jpg

Skywalkpinkblue.jpg

Cykel T-Shirts!
Jag lät göra ett gäng "DIRK HOFMAN MOTORHOMES" tees hos Spreadshirt.com.
Det är ju ändå mästaren på gerillareklam vid cykeltävlingar i europa.

Annars har J.Lindeberg en riktigt snygg tshirt med ett högprofilhjul på.
Vem har sagt att kläder är billigt.

Cykel T-Shirts!
Mårten skrev:
> Funkar skitbra att cukla i bomull. Gör det
> nästan jämt.
>
> Men men, Chainreactioncycles.com har ett gäng.
>
> Cyclecomponents.com också.

Nä. Gjorde det förr i tiden och slutade med blödande bröstvårtor. Blött och äckligt. Nä fy fan för att träna i skit bomull.

Tillbaka
Topp