cykel vm live på internet??

• Trådstartare Trådstartare erik_234
  • Start datum Start datum
Tyckte Roberto sa att det INTE skulle funka.. Men det var precis när jag slog på.
Lite störande med fördröjningen då jag har tyska eurosport på TV.

Sorry! Vacchi pratade precis om det. Går inte att kolla på nätet, fotboll Europa då. Bara det inte blir förlängning i fotbollen...

steen

Jag bryter ihop. De sa ju 16! tennisgubben sa att han inte visste varför, men de ska sända hela matchen inan det blir nägon cykling. Då lär det vara över.

cycling.tv funkar ju, men det är inte riktigt samma sak. Kommentatorn verkar brinna för cykel som jag gör för damtennis.

Hahaha vilket antiklimax, damtennisspelare som gluffsar bananer och fjantar runt efter en boll istället för cykel som det står i alla tablåer. Ingen av nätsändningarna funkar för mig:-(

Blir så in i helvete irriterad tänkte att jag skulle kika lite på cykel-vm men vad är det jo damtennis hela dagen trots att det står att det skall vara cykel på den elektoniska program guiden EPG mellan 10.30 till 17.30 .När blir det cykling Har satt på tv flera gånger för att se om det är någon cykling men nehe.

Man kan ju alltid skriva sms eller e-mail till Eurosport och klaga. Inte för att Roberto och Anders kan något åt detta, men man måste ju framföra kritik hur som helst. Så här får det inte vara, va?

nu har visst en av tonårstjejerna gjort illa foten. ser dock inte ut att ha några tankar på att bryta. thats the spirit!

edit: tips för någon kanske. Fick inte cycling.tv att funka på firefox, men väl på ie.

Senast redigerad av en moderator:
Det största skämtet är ju att de visar matchen i repris nu, kunde dom inte sänt cykeln när det stog i tablån att den skulle sändas och kört tennisen nu som det var från början. Cykeln blir det ju ingen repris på...

Eurosport Nordic fick inte sända linjeloppet under de två timmar som resten av europa körde forbollen.

Rättigheter - detta vet vi.

Är sådant en rättvisefråga?

När resten av europa hade sett fotbollen färdigt antar jag att cyklingen kom på i normal ordning.

Är det också en rättvisefråga?

I så fall. Skit för dem som inte fick se den viktiga tennisfinalen. De grinar säkert.

Tillbaka
Topp