Cykelaffär i Uppsala

Cykelaffär i Uppsala
Cykel- & Skidstället har en del, ligger i norra änden av gågatan, ett kvarter efter att den slutar vara gågata. Brukar vara hiskeligt dyra, men det gäller kanske de flesta butikerna i stan.

Ski Total ligger väldigt nära centralstationen och har ganska lite, särskilt så här års.

Eriksbergs cykel kan ha en del, men ligger ganska avlägset.

Sportson har nyligen öppnat ute i ett industriområde och har kanske störst sortiment (?).

Runneviks finns som sagt, men är mer inriktade på landsväg. Några MTB-skor borde de dock ha.

Annars finns ett antal butiker som är mer eller mindre totalt inriktade på standardcyklar. Tveksamt om du hittar några större mängder skor där.

Cykelaffär i Uppsala
så här års äre nog rätt tunnsått. men cykel o skidstället som redan nämnts, har en del. Sportson uppe vid värmeverket med. Även Team sportia har, vet att team sportia har en del framme, men skulle tro att de även kan plocka fram mer. personligen tycker jag det är en av stans bästa cykelbutiker. visst så här års är sortimentet lite mindre, o stan har ju ingen butik så som cykloteket o cykelcity näre gäller tillgången till prylar, men team sportia har väldigt bra service

Cykelaffär i Uppsala
gunno skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack alla. Var förbi "Cykloteket" istället, för
> förste gången. Mycket positivt och fann vad jag
> ville ha.

Var i Uppsala ligger det? ;-)

Cykelaffär i Uppsala
Buster_1 skrev:
> gunno skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tack alla. Var förbi "Cykloteket" istället,
> för
> > förste gången. Mycket positivt och fann vad
> jag
> > ville ha.
>
> Var i Uppsala ligger det? ;-)

I södra förorten.

Cykelaffär i Uppsala
gunno skrev:
> Adress:
> Cykloteket Södra
> Västberga Handelsplats, Västbergavägen 4
> 126 30 Hägersten

vad han nog mer försökte säga me lite ironi är ju att cykloteket inte ligger i uppsala, som var frågan i första inlägget :D

Tillbaka
Topp