Cykelcity i Lund

Longines

Aktiv medlem
Cykelcity i Lund
Jag var nyss där och handlade ett kedjelås/ missing link. Samma kille som har Musette i Malmö och bra trevlig service. Det skall bli ett café, som komplement, och om några år är det ett synnerligen bra läge med spårvagn, Piazza Clemens och söderläge. Äntligen händer det något i Lund! Det är fö 25% rabatt på cyklarna - och jag är inte kompis etc. med någon där. Men jag är glad att över att LBS och Lund...

Cykelcity i Lund
Har också varit där och snackat nyligen. Håller med om trevlig personal! Tyvärr hade de inte hunnit få kontakt med säljarna på Specialized när jag va där.

Cykelcity i Lund
Från Musettes fb

"Musette och Cykelcity går tillsammans loss i en utbrytning som vi tror kommer hålla hela vägen!
Våra kunder ska kunna ta del av Cykelcitys breda sortiment och enastående service på Musette och vise versa.
Butikerna kommer att behålla sina egna ”identiteter” och egenskaper, men en hel del spännande projekt är ändå att vänta. Exempelvis kommer ett café att ta form i Lund inom en inte allt för avlägsen framtid.
Vi som tillsammans driver Musette och Cykelcity är Luke Grindal, Christian Moore och Daniel Andersson.
Vi hälsar er alla hjärtligt välkomna!"

https://www.facebook.com/musettecycles/posts/1069736889779316:0

Tillbaka
Topp