cykelcross i Stockholm

cykelcross i Stockholm
Det är en bra fråga.
Vad sägs om att dra igång nåt. Gärna söder om stan. Är nybörjare men lär snabbt.
Jag kan köra imorgon runt lunch eller nästa helg.

/Anders

cykelcross i Stockholm
Det låter intressant, men jag har just fått min nya mtb så den lockar ju oxå. Jag kan bevaka denna tråd så får jag ta ett beslut lite närmare helgen.

cykelcross i Stockholm
Jag kommer köra från farsta hallen 10:10 nu söndag.

Grusvägar och stigar bort till fiket rosenhill (12:20) typ.
Tillbaks i farsta 14:30 typ.

Brukar bli en liten grupp 2-3 pers.

En riktigt grym vända är det. Tempot är väl hyfsat, men det blir lite vad man gör det till, lugnar man ner sig i värsta backarna så är det inte så farligt. Men man bör nog ha lite mil i benen annars är det lätt att vägga.

cykelcross i Stockholm
Grejt!
Jag dyker upp vid Fastahallen.
Får se hur länge jag hänger med i tempot. Blir det kaffe på rosenhill, eller ska man ta med extraenergi?
Det här ska bli sköj!

/Anders

cykelcross i Stockholm
Jaja vad är en bal på slottet. Blir väl binnie och jag som vanligt då. Hoppas han dyker upp.

Svårt att locka folk till grusvägarna. På nåt undligt sätt verkar det vara så mycket roligare att nöta skitig asfalt bland arga bilister på mtb med 600 dubb under rumpan. Helt obegripligt tycker jag.

//B.

Senast redigerad av en moderator:
cykelcross i Stockholm
tyvärr är ni på fel sida om stan björn, annars hade jag gärna raceat grusvägar med er. håller mig i norrort nu under vintern (eller vad man nu ska kalla denna årstid)

cykelcross i Stockholm
Jag tog cx:en till Rosenhill idag lördag. Det blev tyvärr mest asfalt, bitvis nedsmetad med lera.
Imorrn kan jag tyvärr inte, men hänger gärna på så snart det passar.
Vill gärna kunna grusvägen till Rosenhill från Farsta!

Tillbaka
Topp