Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hm sa:Min erfarenhet är att gpsen struntar i avstånd mellan gaffel och eker...
Ljungvik sa:Den struntar dock inte i trädkronor som hindrar satellitsignaler..
Har tappat en del när jag höll på med GC i tät skog.Paco sa:Ljungvik sa:Den struntar dock inte i trädkronor som hindrar satellitsignaler..
Då jävlar ska det vara tätt mellan trädkronorna för jag har inte haft några problem med det. Däremot så har jag stött på vissa "blind spotts" men det har oftast varit ute i det fria.
Ljungvik sa:Har tappat en del när jag höll på med GC i tät skog.Paco sa:Ljungvik sa:Den struntar dock inte i trädkronor som hindrar satellitsignaler..
Då jävlar ska det vara tätt mellan trädkronorna för jag har inte haft några problem med det. Däremot så har jag stött på vissa "blind spotts" men det har oftast varit ute i det fria.
Använder du mobil eller cykeldator?
Tack Paco!Paco sa:Ljungvik sa:Har tappat en del när jag höll på med GC i tät skog.Paco sa:Ljungvik sa:Den struntar dock inte i trädkronor som hindrar satellitsignaler..
Använder du mobil eller cykeldator?
En Garmin Edge 510.
Vill ha HR då jag har band. Hastiget är väl inte viktigt men gärna kartfunktion där man kan lägga in rutter. Gpx. filer tror jag det heter.Mr Handley sa:Jag kör med träningsapp i telefonen. Har inget behov av hastighet etc i en display. Vill jag träna så programmerar jag ett pass i appen innan jag sticker ut och får instruktioner från appen.
Frågan är vilken funktionalitet som är viktig för dig?