Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det kan du göra i de flesta cykeldatorer med kartfunktion. Wahoo och Garmin i alla fall.Hej!
Fråga från en novis på cykeldatorer. Finns det cykeldatorer där man kan rita in egna rutter innan man drar ut och cyklar? Behöver inte vara jätteavancerad då jag är simpel motionär.
Tack på förhand!
Tänkte använda i träningssyfte.Annars kan man väl rita i externt program, exportera från det och importera till cykeldatorn.
Nu låter det förvisso som ditt användningsområde är "quick and dirty"-ruttplanering snarare än noggrant planerande av tex. semestercyklingsrutt. Det senare skulle i alla fall jag föredra att göra på en skapligt stor skärm.
Kikade på en Garmin Edge 520 men det var funktioner till förbannelse..? Vill kunna mäta det ”vanligaste” samt kunna lägga in egna rutter. Tar gärna emot förslag på produkter. ?Ja, det kan du göra i de flesta cykeldatorer med kartfunktion. Wahoo och Garmin i alla fall.
Tack för svar och tips!Fördelen med att välja Garmin är att "alla" kör med Garmin.
Prylarna är bra och det finns en leverantör i botten som kommer finnas kvar.
Jag gjorde misstaget och köpa en Polar som första dator.
Inget fel på datorn men Polar som leverantör är nog bland det sämsta jag varit med om.
Fullständigt ointresserade av att lösa mitt problem. Det enda svar man fick var att du har Android och det finns så många varianter.
Här är en PDF hur man gör..
Numera kör jag Garmin 1030 Plus.
Valde 1030 pga skärmen.
Ska man navigera vill man ha så stor skärm som möjligt för att få lite överblick.