Cykelenkät Södertälje kommun

slimm

Medlem
"Kommunen vill veta var du cyklar, var du saknar cykelvägar och var du vill kunna parkera. Men också hur det kommer sig att många inte cyklar alls.

– Det är viktigt att vi får så många svar som möjligt för att få reda på vilka faktorer som påverkar hur invånare och besökare väljer att resa i Södertälje. Enkätunderlaget kommer att ligga till grund för den nya cykelplanen som vi arbetar med just nu, säger Maria Wikenståhl, trafikingenjör på Södertälje kommun.

Cykelplanen kommer att vara ett viktigt styrdokument i det interna arbetet kring hur olika insatser kring cykling prioriteras i framtiden. Inte minst är den en signal att cykelmiljön är något Södertälje ska satsa på."

https://app.maptionnaire.com/sv/4382

Jag har svarat. Jätteroligt att de bryr sig. Lurig enkät att fylla i. Man skall rita hur man cyklar och hur man vill cykla etc. Jag lyckades fylla i med dator efter tips ifrån frugan som misslyckades med mobilen.

Grimpeur sa:
Jag har svarat. Jätteroligt att de bryr sig. Lurig enkät att fylla i. Man skall rita hur man cyklar och hur man vill cykla etc. Jag lyckades fylla i med dator efter tips ifrån frugan som misslyckades med mobilen.

En säker lösning mellan Vårsta och Gärtuna skulle ge mer värde än det kostar.

Tillbaka
Topp