Cykelhjälm, ett tips...

• Trådstartare Trådstartare ART
  • Start datum Start datum

ART

Ny medlem
Cykelhjälm, ett tips...
Jag köpte en hjälm på cyckecomponents, för att vara exakt denna:

ETTO517.jpg

Japp, en Etto Psycho i dekoralternativet brave. Titta noga på bilden. Noga.

Jämför sedan med en systermodell så kanske anledningen till mitt val blir uppenbar:

ETTO515.jpg

Notera texterna, etto i pannan och PSYCHO på sidorna, dessa finns på alla dekoralternativ UTOM det jag valde...

...well, doooooooon't you beleave it... NATURLIGTVIS har den (snabbt!!) levererade hjälmen även den dessa texter.

Suger? Tja, inte så mycket, det är en skön hjälm som inte sticker ut en meter från huvudet och passar mig perfekt.

Men det hade ju varit trevligt om bilden stämt.

PSYCHO assicierar jag inte med mig, nämligen... :D

Cykelhjälm, ett tips...
Måla dit ett silvrigt F framför etto så är det ingen som reagerar på att det står psycho på sidan. =)

Går det inte att pilla bort etiketterna?

Cykelhjälm, ett tips...
rikard skrev:
-------------------------------------------------------
> Måla dit ett silvrigt F framför etto så är det
> ingen som reagerar på att det står psycho på
> sidan. =)
>

Jo, det var det första jag tänkte, faktiskt... Men... Neeeeh, självdistans har jag, men inte SÅ mycket... :P

> Går det inte att pilla bort etiketterna?
>

Nix, de är sammansmälta med hjälmen. Men detta är egentligen mest lite public service (jag lider inte så mycket av texten): Se upp, bilden stämmer inte...

Cykelhjälm, ett tips...
bruse skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan det inte va så att de levererat fel? Alla kan
> göra fel.
> Maila å fråga dom.
>

Det kan vara fel, naturligtvis. Mitt ex kan ju vara unikt.

Hursomhelst, jag har redan pillat ur alla otäcka kuddar och små kardborrefästen samt grundligt svettat ner den (kanske skulle vara ett silvrigt SV innan pannloggan :) ). Trevlig bekantskap som sitter perfekt på mig. Billig var den också.

Bara inte som på bilden... :)

Tillbaka
Topp