Cykelkartong

Cykelkartong
Och ersätts då med en bulle / anställd, standardpriset på alla "gratistjänster" :)
Varför ska cykelhandlaren ha bullar för att nån tar hand om hans sopor? Ok om handlaren utför nån ”gratistjänst”, men i detta fall är det ju tvärtom - den som tar hand om kartongen utför en gratistjänst åt handlaren.

Cykelkartong
Varför ska cykelhandlaren ha bullar för att nån tar hand om hans sopor? Ok om handlaren utför nån ”gratistjänst”, men i detta fall är det ju tvärtom - den som tar hand om kartongen utför en gratistjänst åt handlaren.
Du ger alltid sken av att vara en glad och sympatisk människa.
"Varför ska cykelbutiken ge bort något gratis bara för att någon behöver en?".

Jesus.

Om topic: lokala cykelbutiken brukar ha lådor till övers ? ska du skicka med Bussgods så spelar storleken ingen roll.

Cykelkartong
Du ger alltid sken av att vara en glad och sympatisk människa.
Detsamma!
"Varför ska cykelbutiken ge bort något gratis bara för att någon behöver en?".
För att hen slipper ta hand om sina sopor? En win-win situation helt enkelt.
Det är viss skillnad på att erbjuda sig ta hand om en cykelkartong, och att be om att få sina växlar justerade eller låna ett verktyg. I det första fallet gör man handlaren en tjänst, i det andra fallet gör handlaren mig en tjänst.

Cykelkartong
Klart man gör som man vill vad gäller bullarna. Men när man står med mössan i hand och behöver en kartong hos sin LBS upplevs det nog som sympatiskt med några bullar. Har matat min LBS med bullar för både kartong och 2.3 sekunder kompressorluft för trilskande tubeless.

Huruvida LBS betalar för att bli av med kartongen anser jag irrelevant. Men det kanske bara är jag.

Tillbaka
Topp