Cykelkläder från Kina

sam83

Ny medlem
Cykelkläder från Kina
Är de någon som vet någon företag i kina som kan gör bra cykelkläder som de kan ordna med företag logo på?
Har lyckas övertala chefen att han bjuder på och de som vill har. De vi prata om är typ 20-25set som består av cykelbyxor,tröjor,jacka i varje set.

Cykelkläder från Kina
Varför inte köpa av Trimtex eller Kalas? Det är lokala företag som garanterat kommer att leverera osv. Där kan man designa sina egna kläder och det kostar inte "skjortan" (förlåt) heller.

Red: För sen...

Senast ändrad:
Cykelkläder från Kina
Tänkte tipsa om Trimtex men det var visst redan gjort :-) Köpte deras Axa-kläder inför Vättern och även deras Axa-skidställ till Vasan och de är riktigt bra! Grym passform på mig iaf. Har M i vanliga fall och har det på deras kläder också och då sitter de tajt! Speciellt skidstället som jag nästan ångrade att jag inte tog L på när jag provade det men när jag började använda det var det klockrent :-)

Edit: 183/80

Senast ändrad:
Cykelkläder från Kina
Trimtex är klockrena! Nu är jag kanske lite partisk eftersom att jag har ett samarbete med dom och känner flera som jobbar där, dessutom håller dom till här i stan :)

Jag kör med deras pro serie och dom byxorna är helt underbara!

Cykelkläder från Kina
Jag har köpt "rapha" på prov från aliexpress. Värdelös kvalitet usel passform och billigt pris. Men de såg bra ut på bilderna! :) min poäng: för drygt dubbla priset kan man hitta mavics eller giordanas förmånligare serier från tyskland.

Min poäng: satsa pengarna på kalas. Eller trimtex. Blir det för dyrt satsar ni bara på tröjan.

Vår klubb köpte från sportful i våras. Grym kvalitet och passform men ganska dyra. Typ 240 euro för tröja och byxor. Billigt jämfört med rapha o liknande men klubbkläder använder jag sällan.

Cykelkläder från Kina
ok, tack för rådet :D
Fick riktigt bra deal från trimtex, så har sänt vidare med priserna till chefen. Så får ser var han säger :-D

Tillbaka
Topp