Cykelkläder XXL

Cykelkläder XXL
Finns massor här:

Cykelkläder XXL
Jag tänkte först att det var lite för enkelt för att kunna funka, men jag kollade lite snabbt. Och visst är det så. Cykelkläder i XXL finns på XXL.

Cykelkläder XXL
Är inte och har väl inte varit ovanligt med XXL Köpt tröja och bib som jag ska hämta ut efter jobbet. 181 och väger 86 kg och drar XXL. Finns väl många i min storlek som cyklar och säkert större också. Har stl W34 i jeans och L-XL på skjortor. (184 och 72 kg 1984)

Bilagor

• craft.png
    craft.png
    44.5 KB · Besök: 25
Senast ändrad:
Cykelkläder XXL
Är inte och har väl inte varit ovanligt med XXL Köpt tröja och bib som jag ska hämta ut efter jobbet. 181 och väger 86 kg och drar XXL. Finns väl många i min storlek som cyklar och säkert större också. Har stl W34 i jeans och L-XL på skjortor. (184 och 72 kg 1984)
Skönt för ts som spenderat fyra år fast i förtvivlan huruvida det finns cykelkläder i xxl

Cykelkläder XXL
Kläder märkta XXL finns ju, men cykelkläder verkar följa andra konventioner än kläder överlag gör. Jag är 182/95 och ligger oftast runt XL-XXL men får inte sällan leta cykelkläder i 3XL och uppåt för att öht få på mig grejorna. Och inte bara italienskt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp