Cykelklubbar Mtb Motion?

PontaB

Ny medlem
Cykelklubbar Mtb Motion?
Kommer ifrån blekinge, där jag cyklade endel för ett par år sedan i skog och på gata för nöjes skull.
Nu bor jag i Sthlms "innerstad" och är väldigt sugen på att börja cykla lite Mtb för motion och nöjes skull igen!

Det jag undrar av er som antagligen har koll på det mesta angående cykling här i Sthlm, vart ska jag vända mig om jag söker en klubb eller liknande för mycket motions Mtb / lättare downhill i grupp eller utflykter mm!?
Har kollat på endel hemsidor från vissa klubbar men söker även lite tips från er på passande alternativ!

Tacksam för svar och tips av er som har bra koll inom detta område!

// Mvh Pontus

Senast ändrad:
Cykelklubbar Mtb Motion?
Hur kan detta vara OT? Har landsvägs/enhjuling/whatevercyklisterna genomfört någon form av palatskupp?

on a serius note:
För motion och nöje skulle jag rekommendera att du börjar hänga på happyrides snarare än klubbträningar. Tisdag är en stående dag. http://happymtb.org/forum/read.php/1/1655089 Såhär års brukar det även utannonseras utflykter både lördag och söndag.

Cykelklubbar Mtb Motion?
Aron skrev:
-------------------------------------------------------
> Hur kan detta vara OT? Har
> landsvägs/enhjuling/whatevercyklisterna
> genomfört någon form av palatskupp?

Verkligen. Vad är det som händer?
Någon borde göra något. Förslagsvis jansson99.

Aron har rätt. Häng med en tisdag från Hammarbybacken.

Senast ändrad:
Cykelklubbar Mtb Motion?
Jag ber om ursäkt att jag skrev det som OT, missförstod först vad som klassades som ot i detta forumet!
självklart vet ja att det är ett cykel forum tänkte mer på innehållet i det ja skrev!

Tillbaka
Topp