Cykelkompis kring Åsa/Frillesås Halland

• Trådstartare Trådstartare WGN
  • Start datum Start datum

WGN

Ny medlem
Hej!

Är ny här på forumet och söker en eller flera cykelkompisar kring Åsa/Frillesås. Själv bor jag i Åsa. Är en kille på 22 år som i och för sig tycker det funkar bra att cykla själv men i längden vore det kul med lite sällskap. Jag cyklar mountainbike i närområdet, främst på stigar och grusvägar men även på asfalt då nöden kräver det. Jag är inte nybörjare men inte heller expert av högre rang, dock tycker jag det är himla skojigt! Hör gärna av Er!!

//Jesper

Aha, okej! De kanske är riktiga proffs då? Jag väntar väl in att någon av dem kikar in denna tråd då...

Är det någon annan som brukar eller skulle vilja snurra omkring i ovan nämnda område med sällskap - hör av Er!!

Jag har skickat PM till dig WGN. Tänkte sticka ut med en kompis på onsdag kl. 18.30 med start vid Åsa IP. Bonden är dock spindeln i nätet vad det gäller helger. Han lägger all tid på sina hobbies djur och cykling Hehe

Åsa är inte så värst långt från Kungsbacka och där finns det många som cyklar mycket. Kika åt det hållet! :)

Bonden här!
Kör gräs för fulla muggar nu efter helgens KUL-TUR så häng med Ingemar så kommer du inte undan oss sedan.Låter ju kul att få med en ungdom bland oss gaggiga gubbar (och gummor).
Ingemar kan nog ge mitt mobilnr om du vill köra på helgen.
Vi hörs

Tack för svar! Jag har mailat Dig Ingemar, dock kan jag inte i morgon.

Vart brukar ni cykla när ni kör tillsammans?

Finns en facebookgrupp "Kungsbacka Mountainbikers", inte överdrivet aktiv just nu men det är ju bara att posta i gruppen att man söker cykelvänner så lär det dyka upp någon i närområdet!

Försöker själv att köra kyrkobyn-dala - sandsjön i sandsjöbacka en gång i veckan, är fler som har superkoll på det området i gruppen.

Tillbaka
Topp