Cykelmässa Elmia Jönköping 20-21 November 2010

Jag tänkte åka dit en sväng på söndag med min ena dotter och kolla runt lite. Har aldrig varit där förut.

Jag var där förra året och kommer åka dit i år igen. Finns ju en hel del att kolla på och eventuellt göra lite fynd om man vill handla. Har du inte allt för långt att åka är det helt klart värt det i mitt tycke.

Senast redigerad av en moderator:
Det verkar vara betydligt fler utställare i år. Kul!

Om det är någon som tänker köra ner lördagsmorgon från Stockholm och vill ha sällskap i bilen? Så finns jag till förfogande.

Jag tycker att cykelmässan är en av höstens höjdpunkter, ett måste för mig i alla fall.
Kul att kolla nya in nya cyklar och tillbehör och eventuellt göra ett klipp i någon monter med mässerbjudanden.

Jag tycker att mässan som helhet har varit riktigt bra de senaste 2 åren. Halva grejen är ju att träffa likasinnade och snacka hoj lixom.

I år ska de visst ha placerat alla utställare som säljer prylar under mässan tillsammans vilket är bra.

Jag ser fram mot dagarna och kommer gå på söndagen då det är http://www.ostercykelcrossen.se/ på lördagen i Jönköping.

Aldrig vart där. man kanske skulle åka, men blir ju en liten resa från tjockhult då.
Hur är cykelgalan på lördag kvällen är det nåt att gå på ?

anderski: Cykelgalan är trevlig att gå på men mycket roligare om man känner lite folk där.

Kan rekommendera mässan annars, kanske inte som Eurobike men iaf lite nytt och får ju chansen att klämma på finsakerna och prata lite med distributörer och annat

Tillbaka
Topp