D
Deleted member 77490
Guest
cykelolycka - Vad händer nu?
Det gör däremot jag! Killgissar jämt.Tack för tipsen coach. Kanske dags att inse att jag inte platsar som kille.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det gör däremot jag! Killgissar jämt.Tack för tipsen coach. Kanske dags att inse att jag inte platsar som kille.
Åtminstone If ersätter saker man haft med sig vid trafikolycka.Det blir intressant att höra om hemförsäkringen ens täcker cykelolyckor med materiella skador. Bra att ni båda klarade er utan fysiska men.
Nja, först måste en vållande utses, sedan bollar 'bolagen det utbetalda beloppet mellan varandra.ur ett ekonomiskt perspektiv
Vad var fel i mitt inlägg? Det är sällan polisen som utser vållande om det inte är personskador, smitning eller annat som komplicerar. Polisen är oftast inte inblandad.Nja, först måste en vållande utses, sedan bollar 'bolagen det utbetalda beloppet mellan varandra.
..."Bollar" kanske är missvisande i det här sammanhanget: Hjular är bättre.
När jag klotade rejält förra sommaren så täckte IF trasiga saker, cykelreparation, kläder mm. Däremot inte skrapade detaljer med full funktion.Det blir intressant att höra om hemförsäkringen ens täcker cykelolyckor med materiella skador. Bra att ni båda klarade er utan fysiska men.
Eller acceptera att man är man när man närmar sig 50, inte kille. Men jag kommer aldrig erkänna att jag är gubbe där går gränsen.Kanske kan få gå kurs med @Makten som handledare?