Cykelrea?

Cykelrea?
Länna sport har erbjudande 600:- i rabatt för varje 5000:- du handlar för. Dom har remedy 8, YT har 15% idag om du vill ha en capra/jeffsy, finns ju rätt mycket bra deals att finna. Finns någon slash på rea på blocket etc.

Cykelrea?
Beans sa:
Najs tack. Ja e ju svinkass på att googla tydligen ?

Ska du ha en Trek måste du hämta den i butiken, värt att tänka på om du inte redan vet det.

Lycka till med fyndandet, behöver du tillbehör som kläder etc. Har bikester 20% på allt utom cyklar till söndag. Även på rea var det, jag köpte poc shorts och tröja till väldigt bra pris.

Cykelrea?
Lentor sa:
Brukar det va bra rea på cyklar så det är värt o vänta på? Eller bara ett par procent?

Det reas friskt, om det är värt att vänta vet bara du. Finns ju rea nu om det är så, gratis blir det aldrig hur länge du än väntar.

Köp en fjolårsmodell i England, finns ofta rejält nedsatta.

Cykelrea?
Beans sa:
När börjar cykelreorna. Är på jakt efter en trek remedy 8 eller liknade. Vet inte om jag kan vänta...

När jag har tittat på Trek i butik har alla jag frågat om de kan göra något på priset sagt att de kan. Just remedy 8 har ingen kring Östergötland, men fuel ex 8 och slash 8 har jag blivit erbjuden 3 - 5000 i rabatt rakt av.

Ring och fråga.

Cykelrea?
Hälsingland sa:
Lentor sa:
Brukar det va bra rea på cyklar så det är värt o vänta på? Eller bara ett par procent?

Det reas friskt, om det är värt att vänta vet bara du. Finns ju rea nu om det är så, gratis blir det aldrig hur länge du än väntar.

Köp en fjolårsmodell i England, finns ofta rejält nedsatta.

Det var det jag tänkte men behöver veta när dom byter årsmodeller ungefär för nu finns det inga -18 kvar som jag hittar så behöver va med direkt när -19 reas ?

Cykelrea?
Brukar väl oftast vara i september/oktober de flesta tillverkarna byter modellår. Men kolla som sagt med någon butik du känner till... med lite tur kan dom göra en deal redan nu..

Cykelrea?
Tack för alla tips. Ringde runt lite och fick tag i en remedy som en handlare släppte till lite bättre pris. På lördag blir det test å fest!

Tillbaka
Topp