Cykelsida enbart för tjejer!!

Jaha, jag kunde inte låta bli att läsa hela tråden endå. Vad ska man säga det börjar med att dela upp tjejer och killar samt säga hur dumma alla killar är (förutom de som blint säger sig försvara tjejerna då). Jag kommer aldrig ställa upp på sådana dumheter. Jämlikt ska det vara om jag får välja.

Så efter att ha läst igenom hela tråden istället för början ångrar jag mitt tidigare inlägg ovan. Borde omformulerat mig och skrivit annorlunda men men.

Men sen börjar det hända saker... Per.. hur i helvete tänker du? Nä jag vill inte veta föresten. Som sagt, skapa ett eget forum som du kan styra hur du vill, om du inte redan har ett. Men snälla respektera att alla inte tycker som du och passar inte happy.. Vad gör du här? Jomper och co har otaliga gånger sagt hur de ser på moderering och happy så varför stanna kvar här?

E-beth: du är för mysig du, du skrev saker jag tänkte =) Fjäder i hatten till Rickard som orkade svara på ordbajsandet så länge också. Nä, chipsen tar slut alldeles för fort när man besöker happy efter ett uppehåll. Hmm.. allt är sig likt.

Damyth:
Du vet antagligen inte hur svårt det är för tjejer att få en syl i vädret på cyckelforum. Jag gör detta enbart för att stötta tjejer som cyklar, inte för att vara elak mot pojkar, tråkigt att du inte förstår det.

-Nej, ingen rycker undan tangentbordet för mig när jag ska skriva, men killar hörs alltid högre än tjejer.

Man slipper få kommentarer om hur snygg man ser ut på cykelbilderna och kanske istället bli bedömd efter hur man är som cyklist.
.........................................................

BUMP
Jag blir deprimerad verkar inte finnas några tjejer/damer som cyklar alls eller åtminstonde en väldigt liten skara.

Jag var inte så imponerad, känns jävligt "klyschigt" och hurra för jävla rosa 4tusen kronors nav (som tydligen också ska servas var tredje jävla månad för att inte låta boink boink), som heter "Pretty and strong" - känns inte det lite härligt sjunde himlen så säg.

Tillbaka
Topp