Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sam sa:Många är oerhört nöjda med EVOC, men hur stabil är den med tanke på att den är mjuk? Vågar man skicka med sin kolfiberraket på flyget i en sådan?
gerrardsdobbar sa:Tips på var man kan hyra väskor i Stockholmsområdet, där man helst inte behöver ta loss sadelstolpen plus sadeln inför packning?
fyrbåk sa:gerrardsdobbar sa:Tips på var man kan hyra väskor i Stockholmsområdet, där man helst inte behöver ta loss sadelstolpen plus sadeln inför packning?
Den här behöver man varken ändra sadelhöjd eller ta bort styret på:
http://www.blocket.se/stockholm/Transportvaska_for_cykel_63398700.htm?ca=11&w=1&last=1
emilh sa:Tycker det är värre att behöva sänka sadeln och låta den sitta kvar än att ta loss den. Svårt att undvika att repa sadelstolpen.
mikipedia_ sa:emilh sa:Tycker det är värre att behöva sänka sadeln och låta den sitta kvar än att ta loss den. Svårt att undvika att repa sadelstolpen.
Va! Är du rädd för repor på stolpen? Är det inte en cykel du har? Hur gör du med stenskott och annat som blir, fyller du i och polerar?
Rico sa:Jag har nu lagt en beställning på Thules Round Trip Pro, då det var bra pris på Rose (3300 kr jämfört med över 5tkr i original). Tilltalades av bra ställning för cykeln, hjulväskor och smidiga yttermått, samt att det inte skriker "expensive bike inside" om väskan.
Får se om den öht går att få in i en vanlig kombi. Återkommer.
freddan sa:kadan fast hos Sigma Sport. Landade på 3100 inkl frakt och skickades 2h efter jag la beställningen. Verkar vara en riktigt schysst väska, känns bra att ha ett skyddande lager utanför hjulen tillskillnad mot Evoc, så slipper jag vara nervös över krasade kolfiberfälgar.
jomper sa:Å andra sidan, en sån smäll som fälgarna inte pallar är antagligen en så hård smäll att en hård väska pajar. En fälg tål mycket stryk, ett potthål får inte vara några problem t.ex.
ser fin ut!freddan sa:Rico sa:Jag har nu lagt en beställning på Thules Round Trip Pro, då det var bra pris på Rose (3300 kr jämfört med över 5tkr i original). Tilltalades av bra ställning för cykeln, hjulväskor och smidiga yttermått, samt att det inte skriker "expensive bike inside" om väskan.
Jag slog till på en likadan fast hos Sigma Sport. Landade på 3100 inkl frakt och skickades 2h efter jag la beställningen. Verkar vara en riktigt schysst väska, känns bra att ha ett skyddande lager utanför hjulen tillskillnad mot Evoc, så slipper jag vara nervös över krasade kolfiberfälgar.
freddan sa:Rico sa:Jag har nu lagt en beställning på Thules Round Trip Pro, då det var bra pris på Rose (3300 kr jämfört med över 5tkr i original). Tilltalades av bra ställning för cykeln, hjulväskor och smidiga yttermått, samt att det inte skriker "expensive bike inside" om väskan.
Jag slog till på en likadan fast hos Sigma Sport. Landade på 3100 inkl frakt och skickades 2h efter jag la beställningen. Verkar vara en riktigt schysst väska, känns bra att ha ett skyddande lager utanför hjulen tillskillnad mot Evoc, så slipper jag vara nervös över krasade kolfiberfälgar.
Ja, den där frågan söker jag också svar på.....Filipod sa:Vad är skillnaden på evoc och evoc pro? Är PRO värd de extra pengarna?
Det enda jag skruvat på som behöver återmontering på så sätt är just sadel med stolpe.Edarion sa:Vet inte om frågan hör hemma här, men jag började fundera på hur ni vet vilka inställningar ni ska ha när ni monterat ner hela cykeln? Jag ska slänga min i bilen när jag åker med familjen på semester om ett par veckor. Sadeln måste ju markeras på något sätt... Eller? Vad behöver man mer ha koll på?
(har cyklat en hel del de senaste 3 åren, men aldrig skruvat på cykeln)
clnr sa:JPL: Ja, jag tror faktiskt skillanden är värd det. Iaf om du reser hyfsat ofta. Lite bättre konstruktion på väskan och framhjulet är rätt smutt på stora flyplatser. Äger själv den normala medans min kompis har Pro-varianten. Skulle själv köpa pro idag om jag skulle göra om valet.
Dock rätt tung. 3kg mer än en evocväska. Men kör man bara lvg kan det nog funka.Krompa sa: