Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena! Finns det någon som vet om det finns cykeltröjor i ull att köpa i Stockholm? Jag har för mig att cykelcity hade det förut men det verkar som om de slutat med det eller?
Cykeltröja och cykeltröja... men Icebreaker gör en del justa tröjor i Merinoull som finns att köpa på typ Playground och liknande ställen. Supersköna och funkar alldeles utmärkt till cykling. Snygga.
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> bruse skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Cykelcity å Gamla stans Cykel har Brooks.
>
> Kolla vad jag skrev 12:54 blindbruse!
Kolla vad jag skrev 13:12!
Ja, jag har glasögon, nåt mer du vill ha sagt?
Cykelnord_92 skrev:
> cykeltröja i ull. BLÄ!
> det blir ju jätte svettigt. Det ska vara syntet
> så det leder bort svetten
För ett tag sedan var det någon som i en tråd länkade till ett företag som tillverkar ulltröjor där man kan få välja tryck/brodyr. Tröjorna ifråga var hyfsat billiga. Jag har letat efter tråden/länken men hittar den inte. Är det månne någon som vet vad jag talar om och som kan hjälpa mig hitta länken/tråden?
Och ja jag har provat sökfunktionen men utan resultat.
fredrikw skrev:
> en favorit i repris, lite mer information om ull
> http://www.savethesheep.com/
Shit, vad är det för gubbsjuk jäkel som har kapat Kaijans konto?
fredrikw: Utan att ha läst speciellt mycket på savethesheep och utan att försvara djurplågeri så måste jag nog säga att jag fortfarande tycker det är mer etiskt försvarbart att använda ulltröjor än syntet eller bomull. Jag antar att du är såpass påläst att du förstår vad jag syftar på. Jag måste nämligen gå och lägga mig nu.
Wasabi skrev:
> Shit, vad är det för gubbsjuk jäkel som har
> kapat Kaijans konto?
>
> Ähh jag retas bara med Fredrik.Jag blev lite överaskad att hitta en sån bild på PETAS hemsida
Kaijan skrev:
> Ähh jag retas bara med Fredrik.Jag blev lite
> överaskad att hitta en sån bild på PETAS
> hemsida
tyvärr är det inte så överraskande, PeTA har en dålig ovana att använda sig av sexistisk propaganda... jag bara väntade på att någon skulle uppmärksamma det hela :)