Cykeltröja

Cykeltröja
Sry att jag lånar tråden lite men jag har en fråga:
Jag letar efter en cykeltröja med ett cykelmotiv på. Något som verkligen visar att man älskar cykling, för folk som inte är insatta och inte vet vad tex. Kona är. En bild av en dirt/street/dh hoj eller liknande (Inte landsväg alltså), bara cykeln eller någon som sitter på. Har kollat mina lbs men har bara hittat tröjor med märken på osv där bara insatta fattar vad det står.

Cykeltröja
417Freeriders: Downhillah skrev:
-------------------------------------------------------
> Sry att jag lånar tråden lite men jag har en
> fråga:
> Jag letar efter en cykeltröja med ett cykelmotiv
> på. Något som verkligen visar att man älskar
> cykling, för folk som inte är insatta och inte
> vet vad tex. Kona är. En bild av en
> dirt/street/dh hoj eller liknande (Inte landsväg
> alltså), bara cykeln eller någon som sitter på.
> Har kollat mina lbs men har bara hittat tröjor
> med märken på osv där bara insatta fattar vad
> det står.

Jag fick just tipset i en annan tråd att kolla på denna sida. Kanske lite för mycket landsvägsinspiration dock.

http://rapha.screen-play.net/index.php

Annars kan du kolla in vad Primal Wear har att erbjuda. Cyclecomponents har några stycken

http://www.cyclecomponents.com/cgi-...0&varumarke=000&Sort=A.Beskr&artgrp=491&avd=4

Cykeltröja
Jag får åka till Jarlacykel & sport och kika. Har nyligen varit cykelcity dom hade bara en och primal wear har bara med en massa motiv som jag inte vill ha!!!

Cykeltröja
Hur vet man att det är rätt storlek. XL för en tröja motsvarar inte XL för ett annat märke.
Finns det någon sajt där man kan se märke och motsvarande bröststorlek i cm, så man kan jämföra.

Cykeltröja
olsson65a skrev:
-------------------------------------------------------
> Har någon provat Vo2 cykel tröjor? Hur är dom i
> stl och kvalitet?

Kvaliteten är bra. Någon sorts luftigt & lätt tyg, relativt stora fickor på ryggen och halvlång dragkedja i halsen.

Ang. storleken så är de lite små, vilket också står på CC´s hemsida där jag köpte mina tröjor. Kör själv med 3XL

Tillbaka
Topp