Cykeluthyrare i Las Palmas (Gran Canaria)?

baby fat

Ny medlem
Efter att sökt genom gamla Kanarietrådar har jag inte lyckats hitta någon sådan. Måste man verkligen åka till Playa de Ingles för att kunna hyra cykel på ön? Jag tänker lvg i första hand, men mtb funkar också utmärkt.

baby fat skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter att sökt genom gamla Kanarietrådar har jag
> inte lyckats hitta någon sådan. Måste man
> verkligen åka till Playa de Ingles för att kunna
> hyra cykel på ön? Jag tänker lvg i första
> hand, men mtb funkar också utmärkt.
----------------------------------
Dom flesta åker till Playa Ingles eftersom det är mycket närmare till fina och utmanande cykelvägar där jämnfört med Las Palmas.
Att det finns cykeluthyrare med bra material på plats gör antagligen saken än mer aktuell som det ställe man reser till... :-) T

Jag är medveten om fördelarna med sydsidan. Men i detta fall blev priset avgörande. Det handlar inte heller om någon cykelsemester, men om det går skulle jag hellre hyra cykel i Las Palmas och köra ett par dar framför att åka buss ner till Playa de Ingles för en dagstur. Frågan är om det möjligheterna för det finns.

Tack för försöket, men det verkar som om deras hemsida ligger nere. Iofs har jag inte försökt ringa. Det gör jag imorgon!

baby fat skrev:
> Tack för försöket, men det verkar som om deras
> hemsida ligger nere. Iofs har jag inte försökt
> ringa. Det gör jag imorgon!
Du kan alltid kolla på Weightweeinies också, deras fora kan innehålla en hel del nyttigt ibland :-) T

Tillbaka
Topp