Cykelvägar Malmö Kristianstad

Jag planerar att köra mellan Bunkeflostrand (Malmö) till Kristianstad men har svårt att finna någonstans att søka den optimala vægen utan grusvægar o stora vægar! Någon som kørt sträckan tidigare o loggat det på något sætt eller har tips på var jag skall søka?
Luddigt text men hoppas att nån har något bra tips!
Tobbe

Om man inte räds någon km #sportgrus utanför Torna Hällestad kan ett alternativ från Bunkeflo vara via Lockarp - Oxie - S Sallerup - Staffanstorp - Dalby - Harlösa - Östraby - Önneköp - Ö Sönnarslöv - Everöd - Gårds Köpinge - Kristianstad

Whenthingsgowrong sa:
NLC sa:
Samt måhända ett besök på Kannibalmuséet ?

Det finns alltså på riktigt i kannibalmuseum (?) i Önneköp! Sanslöst.

Självklart! Mycket sevärt, Arnold ligger inne på galna historier från länder du inte visste fanns.
Fiket är också av världsklass, ligger 50m efter torget. Hungrig, käka lite thaikäk där. Riktigt bra det med.

marr sa:
Whenthingsgowrong sa:
NLC sa:
Samt måhända ett besök på Kannibalmuséet ?

Det finns alltså på riktigt i kannibalmuseum (?) i Önneköp! Sanslöst.

Självklart! Mycket sevärt, Arnold ligger inne på galna historier från länder du inte visste fanns.
Fiket är också av världsklass, ligger 50m efter torget. Hungrig, käka lite thaikäk där. Riktigt bra det med.

Mycket möjligt att jag kör denna tur nästa lördag om det inte blir skitväder eller för många öl på MFF - Kalmar kvällen innan, då ska jag givetvis besöka kannibalmuseét om de har helgöppet. Nämner Arnold ett land jag inte hört talas om så ska han få min cykel.

Tillbaka
Topp