Cykelvasan Året händelse?

ForesterGuy sa:
ooms sa:
Örjan Lax sa:
ooms sa:
Manurhin2 sa:
patten sa:
AddeN sa:
Rätta mig om jag har fel, men det är väll inga MTBcyklister med självrespekt som cyklar CV?

Det är en tävling för MEMILpendlare, 40-årskrisare och landsvägsfolk som vill visa att de kan cykla i "skogen".

*duckar och springer iväg*

Tror det är många "MTBcyklister" som inte vågar cykla vasan i rädslan av att bli slagen av alla MEMILSpendlaren, 40-årskrisare och landvägscyklister...

Det verkar också vara så varje år att "riktiga" mtb-cyklister seedar in sig i led 4 i något stökigt lopp för att sen ligga i vägen för alla gubbfetton i motionsled eftersom dom inte orkar trampa .

M
"Riktiga" mtb-cyklister orkar väl inte cykla 9 mil, de verkar ju knappt orka cykla fr hemmet till skogen utan måste hiva in hojen i bilen för att ta sig några få kilometer...
Det är ju för att ni landsvägsrävar ständigt predikar att man absolut inte kan cykla mtb på landsväg, ja knappt ens gravelbike, så då rättar sig mtb-cyklisterna efter det. ?
Nä, jag tror det är för att de inte orkar. Varför är de annars så heta på att åka lift så fort det är en lite längre uppförsbacke? Mycket märklig inställning till cykling.... :-)

Lift? När det finns emtb?

Är det verkligen lagligt? ? ?

ooms sa:
Nä, jag tror det är för att de inte orkar. Varför är de annars så heta på att åka lift så fort det är en lite längre uppförsbacke? Mycket märklig inställning till cykling.... :-)

Det stämmer, jag orkar bara ett träningspass. Och då får man välja, cykla i skogen, eller cykla till skogen.
Men folk skulle nog bli illa berörda om jag cyklade cykel på vägen och körde bil i skogen.

Tillbaka
Topp