Cykeln dök upp med lastbil 3 min innan min startgrupp släpptes iväg... Men det gick ju bra iaf, hamnade bredvid pean i fållan och fick sällskap oss "udda CX-kollegor emellan" (pean på rosa(?) fixed, jag med 29*2,25-däck), trevligt!
F.ö jätteproffsiga arrangörer, det märks att kunskapen finns från vinterarrangemangen. Trevliga kringarrangemang, glad och seviceinriktad organisation och bra informationsspridning!
Banan dock... Nu känns den egentligen som ett ologiskt missmasch mellan asfalt, skogsbilvägar och bedrövliga försök till ett bygga egna "cykelvägar" i skogen, dom var bara vattensjuka. Skippa en/några "klassiska" vinterkontroller om det blir bättre flyt/logik i spårdragningen. Även biltrafiken var tydligen kaotisk pga alla överpasseringar banan gjorde. Men nu är det ju iaf bevisat att det finns en eferfrågan på denna typ av tävling, så det är bara att ut och gräva. Kanske personalen i Gesunda kan visa hur man gör? ; )
Tiden då? Vet faktixkt inte, har inte kollat upp den exakt men ngnstans runt 3.50-3.55.