Cykla från Stockholm till Malmö tor.

Hej. Jag ska cykla med min hund och Omnium Cargo och funderar på rutt. Vad använda? GPS, cykeldator, iphone, ruttplaneringsprogram, alla tips och trix mottages tacksamt

GPS/cykeldator alla dagar i veckan.

Google Maps går ann att använda om du är villig att få cykla idiotiska omvägar med några extra kilometrar.

Använder du ett rutt-skapar-program som RideWithGPS så har du flera nyttiga funktioner, däribland att skapa rutter i app-versionen på telefonen (premium funktion ska sägas) eller lägga till points-of-intererest som matställen, campingar etc.

Superkul grej förövrigt! Har tyvärr inte hund just nu i livet, och min lastcykel är en Bullitt, men en liknande resa som din finns på min bucket list. Har du en Instagram för äventyret? :)

Komoot är väldigt bra för att skapa rutter. Du kan nästan sätta start i Stockholm och mål i Malmö så sköter den allt. Du kan såklart gå in och ändra vissa bitar om du tex ska sova på vägen eller vill cykla igenom orter för att kunna köpa mat.

GPS/cykeldator alla dagar i veckan.

Google Maps går ann att använda om du är villig att få cykla idiotiska omvägar med några extra kilometrar.

Använder du ett rutt-skapar-program som RideWithGPS så har du flera nyttiga funktioner, däribland att skapa rutter i app-versionen på telefonen (premium funktion ska sägas) eller lägga till points-of-intererest som matställen, campingar etc.

Superkul grej förövrigt! Har tyvärr inte hund just nu i livet, och min lastcykel är en Bullitt, men en liknande resa som din finns på min bucket list. Har du en Instagram för äventyret? :)

Tack för tips. Återkommer om nytt annars så mitt namn på Insta

Tillbaka
Topp