Cyklar så det är svårt hinna skriva?
Kolla bygget i El Pajar. Mycket kvar innan det är klart.
Visa bilaga 662047
Från Arguineguin har man fått upp väggar men från Maspalomas ser man fortfarande stålskelettet.
Ny asfalt på GC500 i Maspalomas när man kommer från väster (Arguineguin) och ser Cepsa macken och rondellen där man kan ta höger till Meloneras och FreeMotions lilla butik nära Fyren. Var välbehövligt. Fula potthål tidigare och MÅNGA cyklar här.
Visa bilaga 662048
500 har ny asfalt till nästa rondell där man svänger vänster för att ta sig till Ayagaures förbi Aqualand via GC504 som är öns mest cyklade dalgång.
Hunnit köra GC551 till och från Agüimes som jag verkligen gillar. Inte så långa ihållande backar utan man får vila lite mellan belastningarna. Blir bra intervaller. Dock har solen kommit åt att ta hårt på asfalten på ngt ställe men fortfarande ok.
Börjat klura på hur jag ska få plats med 28mm däck i min ålderstigna trånga ram för att åka ännu bekvämare än med 25mm.
Idag träffas vi vid Burger King rondellen kl9 för en tur till Bandana som beskrivits tidigare.
Fredag samma plats o tid för Lucia.
Söndag ön Runt i zon 2. Starttid och plats ännu oklart. Kanske bli vänstervarv pga vindarna.