Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aruneguin - Soria är lösningen .chripers sa:Går det att ta sig runt avspärrningen via annan väg?
På Google maps ser det ut som GC1 är alternativet, men kan man cykla på den?
Inte så viktigt men Emilh jag håller med om avspärrningen på din bild (lila) men skulle vilja ha det oranga något längre västerut. Tror rasmassorna hamnade i havet. Inte i dalgången. På bifogat flygfoto kan skarpt öga se ”överhänget”. Bilden är gammal så aktuell vägskada syns inte.emilh sa:Lila är avspärrning. Orange är raset.
Åtminstone så som det såg ut våren 2017 och vad jag förstår har inte mycket hänt sedan dess.
Ungefär vilken tid hämtar du hojen?kroem sa:Allt detta låter väldigt avancerat. Jag tänkte plocka ut en hoj imorgon i pdi och testa lite vägar, någon enkel runda utan ras, avspärrningar eller typ varulvar? ? sådär 60k kanske?
kroem sa:Allt detta låter väldigt avancerat. Jag tänkte plocka ut en hoj imorgon i pdi och testa lite vägar, någon enkel runda utan ras, avspärrningar eller typ varulvar? ? sådär 60k kanske?
Nej det är inger vidare.Skogling sa:Man blir inte jättefrestad när man ser sånna ras. ?
Det vore ju super om du skulle kunna tänka släpa runt en novis ! Dem öppnar 8.30 så försöker vara där lite innan det, ska hämta på FM pdi.Paul D sa:Ungefär vilken tid hämtar du hojen?kroem sa:Allt detta låter väldigt avancerat. Jag tänkte plocka ut en hoj imorgon i pdi och testa lite vägar, någon enkel runda utan ras, avspärrningar eller typ varulvar? ? sådär 60k kanske?
Kan visa dig någon lämplig runda. Har inget annat inbokat.
Vilar fredag
/Varulven??
MYCKET trevligt!!!kroem sa:Det vore ju super om du skulle kunna tänka släpa runt en novis ! Dem öppnar 8.30 så försöker vara där lite innan det, ska hämta på FM pdi.Paul D sa:Ungefär vilken tid hämtar du hojen?kroem sa:Allt detta låter väldigt avancerat. Jag tänkte plocka ut en hoj imorgon i pdi och testa lite vägar, någon enkel runda utan ras, avspärrningar eller typ varulvar? ? sådär 60k kanske?
Vilar fredag
/Varulven??
Perfa. Tar chockrosa strumpor så borde jag vara enkel att upptäcka...Paul D sa:MYCKET trevligt!!!kroem sa:Det vore ju super om du skulle kunna tänka släpa runt en novis ! Dem öppnar 8.30 så försöker vara där lite innan det, ska hämta på FM pdi.Paul D sa:Ungefär vilken tid hämtar du hojen?kroem sa:Allt detta låter väldigt avancerat. Jag tänkte plocka ut en hoj imorgon i pdi och testa lite vägar, någon enkel runda utan ras, avspärrningar eller typ varulvar? ? sådär 60k kanske?
Vilar fredag
/Varulven??
Ses senast strax efter 8:30.
Får jag problem meddelar jag med PM
Klär mig så Svenskt jag kan ??
Om förslaget från Manurhin2 är ok för dig så kör vi på det. ?
Skrivs lite om hyra cykel i bifogad tråd.quid sa:Följer tråden med nyvaknat intresse igen. Åker ner om två veckor ;) Inplanerat är en MTB-runda med free-motion samt ett par dagar med landsväg. Mountainbike i bergen har vi kört förr, men landsväg blir premiär eftersom jag äntligen lyckats övertyga sambon om att det är en rätt fin cykeldisciplin det också! Utöver free-motion, finns det någon uthyrare av lvg-hojar i PdI som kan rekommenderas?
Ser ut som det skulle kunna bli lite tungt med racer på det underlaget. ;-)Mkjobb sa:Efter stranden upp till Pozo idag. Bra väder!
kroem sa:Perfa. Tar chockrosa strumpor så borde jag vara enkel att upptäcka...Paul D sa:MYCKET trevligt!!!kroem sa:Det vore ju super om du skulle kunna tänka släpa runt en novis ! Dem öppnar 8.30 så försöker vara där lite innan det, ska hämta på FM pdi.Paul D sa:Ungefär vilken tid hämtar du hojen?kroem sa:Allt detta låter väldigt avancerat. Jag tänkte plocka ut en hoj imorgon i pdi och testa lite vägar, någon enkel runda utan ras, avspärrningar eller typ varulvar? ? sådär 60k kanske?
Vilar fredag
/Varulven??
Absolut! Varulven i helsvensk mundering lät mig suga hjul upp till för mig ovana höjder. Sakta upp sen kunde man sträcka ut lite på GC-500.Manurhin2 sa:kroem sa:Perfa. Tar chockrosa strumpor så borde jag vara enkel att upptäcka...Paul D sa:MYCKET trevligt!!!kroem sa:Det vore ju super om du skulle kunna tänka släpa runt en novis ! Dem öppnar 8.30 så försöker vara där lite innan det, ska hämta på FM pdi.Paul D sa:Ungefär vilken tid hämtar du hojen?kroem sa:Allt detta låter väldigt avancerat. Jag tänkte plocka ut en hoj imorgon i pdi och testa lite vägar, någon enkel runda utan ras, avspärrningar eller typ varulvar? ? sådär 60k kanske?
Vilar fredag
/Varulven??
Överlevde ni ?
Det är jag som ska tacka!!! Hmmmmm du var inte helt ovan vid höjderna. I var och varannan by sa du ju "Här har jag sprungit" . Imponerande att ha sprungigt från Maspalomas till San Bartolome!!! Tack för att du väntade på en gammal man som inte tål att trappa ner på cyklingen under hösten. Käns som att börja från noll igen.kroem sa:Absolut! Varulven i helsvensk mundering lät mig suga hjul upp till för mig ovana höjder. Sakta upp sen kunde man sträcka ut lite på GC-500.Manurhin2 sa:kroem sa:Perfa. Tar chockrosa strumpor så borde jag vara enkel att upptäcka...Paul D sa:MYCKET trevligt!!!kroem sa:Det vore ju super om du skulle kunna tänka släpa runt en novis ! Dem öppnar 8.30 så försöker vara där lite innan det, ska hämta på FM pdi.Paul D sa:Ungefär vilken tid hämtar du hojen?kroem sa:Allt detta låter väldigt avancerat. Jag tänkte plocka ut en hoj imorgon i pdi och testa lite vägar, någon enkel runda utan ras, avspärrningar eller typ varulvar? ? sådär 60k kanske?
Vilar fredag
/Varulven??
Överlevde ni ?
Fantastiskt fin runda, guidning och bakelser. Blev lite förvånad hur fint underlag det är.
Stort tack till Paul för guidning och framtida tips. Väldigt trevlig förmiddag! Nu har jag fått min sangria och planerar nästa runda ?
Ingen orsak! Förhoppningsvis ligger asfalten kvar när du kommer, även om marken här rör på sig lite mera än i Sverige...GoranS sa:Tack för infon. Gäller bara att få till en resa till ön för att utnyttja den nu också. ;-)
Hehe jo men är man svältfödd på berg hemma måste man springa härnere med ?Paul D sa:Det är jag som ska tacka!!! Hmmmmm du var inte helt ovan vid höjderna. I var och varannan by sa du ju "Här har jag sprungit" . Imponerande att ha sprungigt från Maspalomas till San Bartolome!!! Tack för att du väntade på en gammal man som inte tål att trappa ner på cyklingen under hösten. Käns som att börja från noll igen.kroem sa:Absolut! Varulven i helsvensk mundering lät mig suga hjul upp till för mig ovana höjder. Sakta upp sen kunde man sträcka ut lite på GC-500.Manurhin2 sa:kroem sa:Perfa. Tar chockrosa strumpor så borde jag vara enkel att upptäcka...Paul D sa:MYCKET trevligt!!!kroem sa:Det vore ju super om du skulle kunna tänka släpa runt en novis ! Dem öppnar 8.30 så försöker vara där lite innan det, ska hämta på FM pdi.Paul D sa:Ungefär vilken tid hämtar du hojen?kroem sa:Allt detta låter väldigt avancerat. Jag tänkte plocka ut en hoj imorgon i pdi och testa lite vägar, någon enkel runda utan ras, avspärrningar eller typ varulvar? ? sådär 60k kanske?
Vilar fredag
/Varulven??
Överlevde ni ?
Fantastiskt fin runda, guidning och bakelser. Blev lite förvånad hur fint underlag det är.
Stort tack till Paul för guidning och framtida tips. Väldigt trevlig förmiddag! Nu har jag fått min sangria och planerar nästa runda ?
Tack för gofikat på bageriet i St Lucia!!!
Det kanske man borde göra när man ändå är här...Manurhin2 sa:Du kommer till toppen tor på 4,5 -5 timmar .........
Hör bara av dig/er.Norenfalk sa:Kommer vara på GC 7-14e december och försöka få några höjdmeter som jag är så sjukt dålig på. Bor vid Bahia Feliz om någon är där och vill guida lite. Får med familjen samt svärföräldrarna ( var svärfar som övertalade mig till detta )
kroem sa:Det kanske man borde göra när man ändå är här...Manurhin2 sa:Du kommer till toppen tor på 4,5 -5 timmar .........
Tanken var annars ett pass utan att jaga de mesta höjdmeterna ?
Paul D sa:Hör bara av dig/er.Norenfalk sa:Kommer vara på GC 7-14e december och försöka få några höjdmeter som jag är så sjukt dålig på. Bor vid Bahia Feliz om någon är där och vill guida lite. Får med familjen samt svärföräldrarna ( var svärfar som övertalade mig till detta )
Gärna tidig start
Din svärfar verkar vara en bra Karl ??
Har två mågar själv. Aldrig varit elitcyklist. 10 års åretruntpendling gjorde mig beroende.Norenfalk sa:Paul D sa:Hör bara av dig/er.Norenfalk sa:Kommer vara på GC 7-14e december och försöka få några höjdmeter som jag är så sjukt dålig på. Bor vid Bahia Feliz om någon är där och vill guida lite. Får med familjen samt svärföräldrarna ( var svärfar som övertalade mig till detta )
Gärna tidig start
Din svärfar verkar vara en bra Karl ??
Om jag kommer ihåg haha. Ja, han är gammal elitcyklist så han lär väl plåga mig en hel del som vanligt. Värt att tillägga är att det blir racer cykel. Jag föredrar MTB men men :)