Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Redan nu är situationen förändrad i Madrid med undantagstillstånd. Och Katalonien och Navarra inför nya restriktioner pga höga smittotal. https://elpais.com/noticias/covid-19/Cyklade Göteborg-Torreviejja för två år sedan o använde bara googlemaps hela vägen o tyckte det funkade suveränt. Körde vägen genom Danmark, Tyskland o Frankrike alltså raka vägen??långt ändå(325mil)
Bor i Spanien stor del av året o är där nu, covidreglerna är inte helt olika de svenska förutom att man behöver mask när man inte sportar. Till sporta hör cykling då du alltså inte behöver mask, men du måste alltid ha en med dig!!
Lycka till o kolla noga under tiden eftersom reglerna kan ändra efterhand när du förflyttar dig söderut.
Hur går det?
Det var ju upplagt för succé för att du servat min cykel så fint, nerförsbacke hela vägen!?Jag vet att det går bra men vill inte spoila. Hoppas på en RR inom kort
Jag kom fram! Jag är helt klart tuffare än 95% av alla killar här!
Instämmer i grattiset till prestationen.Underbart, och stort grattis. Det krävs ju lite extra jävlar-anama att genomföra en sån grej nu, och när det är många som avråder. Snyggt gjort !!?
Din definition av "tänker själva" förefaller baserat på det du skrivit i andra trådar vara att skita i myndigheternas rekommendationer, ignorera situationen i omvärlden och köra på som inget hänt.HeHe, härligt med folk som vågar och tänker själva & och struntar i alla pessimister. Vore kul med lite fler bilder osv från turen... ?
Tusen tack! Om du vill se lite bilder kan du kika in på min instagram, larssonlinn. Jag har samlat mina bilder från turen i en story högst upp på min profil. Hoppas att du också får komma ut på äventyr snart! ☺Underbart, och stort grattis. Det krävs ju lite extra jävlar-anama att genomföra en sån grej nu, och när det är många som avråder. Snyggt gjort !!?
Takc snälla! Jag ska vara noggrannare med den där qr-riktningen framöver...Imponerande, bra kört! (Trots qr-riktningen på framhjulet hehe ;))
Hej DH, jag tänker att cykla Falun-Paris, (eller Paris-Falun) har du nåt tips om vägen att ta, eller ta inte?, tackCyklade STHLM - Nice 2018. För navigering/kartor använde vi valfri cykeldator (själv använde jag BOLT element) tillsammans med Komoot programvara för att lägga rutten för dagen.
Komoot var ett stort utropstecken och gjorde hela resan så mycket bättre!
Att hitta vägen mha cykeldator och Komoot är överlägset kartor, telefon, ...etc.
Ett annat tips är att vänta tills pandemin lugnat sig i Europa...????