Cykling på Lida Loop spåren!?

fille_v

Ny medlem
Tjaba!
ser att ni e ute å kör lite är å där.
Har ni kört på Lida Loop spåren nångång? kanske dags att göra det någon gång.
Utgångspunkten är vid Lida... mellan Tumba och huddinge vid tullinge.

Jag och fille_v kommer nog snart köra en lite längre uppvärmningsrunda inför Lida Loop i just Lida Loop spåren. Får se vilken dag detr blir. Funderar lite på nästa helg. Ni får hålla lite koll på när tråden kommer upp. Tänkte ut och reka lite idag. Tittar förbi "surhålet" en sväng säkert ;p

Blev en trevlig runda! Mycket snö och hala rötter =D

Drivlinan funkade perfekt trots "lite" skit!
cykel1.JPG ht=544

Körde på min pappas/min andra hoj. Scalen står i Vällingby.
cykel2.JPG ht=544

Lite lagom med snö/lera sörja :P(bild på kolsyrepumpen.
Var super kul idag. någon cm snö, blött, lerigt, halt.. helt enkelt det bästa som gick att få :D
Ett bra träningspass på Lida Loop spåren. blev ca 17 km totalt.

Bilagor

• CIMG2220.JPG
    CIMG2220.JPG
    157.5 KB · Besök: 14
Det blev faktiskt inga vurpor den här turen.. brukar ju alltid bli att någon vurpar men alla klarade sig :P
Ja e Guemae:s kusin.

Hehe, ja den fick ut och åka en sväng. Den måste köras ordentligt ibland och det kan man ju inte säga att pappa lyckas med när han kör =p

P.S Jag vurpade inte idag faktist ;p Hade bara problem med de satans eggbeaters som sitter på..

Bra förslag Ullrich! Kul att få reda på om man orkar runt inför 10 juni, eller om man skall träna mer, eller lägga av och sälja cykel och startbiljetten.

Vilken helg Gummi? Kan sista helgen i april eller första i maj passa? Kanske bra med en lördag om det krävs övernattning?

Vi skulle kunna visa så gott som hela banan... ´kan förra årets bana.. vissa förändringar blir det nog i år.
Man kör hela på några timmar i lungt tempo, skulle passa någon lördag, får ta å snacka mer om datum och tid!

Jag tänkte att vi kör Lördagen 14 april i Lida. Ska bli riktigt glassarväder på lördagen så lerturen får vi ta en annan gång ;p Jag vet redan nu att 3 + jag är helt säkra på lördag.

Någon mer som ska med?

Lördag 14 april runt 11:00, genomgång av Lida Loop banan. Happytempo.

Tillbaka
Topp