Cykling på mallis?

Hudson

Ny medlem
Cykling på mallis?
Hallå,
Jag funderar på att ta två veckor på mallis runt påsk. Eftersom jag inte kommer att lyckas lura med någon kompis så funderar jag på en organiserad cykelresa, tex springtime travel som jag sett i en annons. Innan jag bokar något tänkte jag göra en liten marknadsundersökning och höra efter om någon åkt med dem och tyckt det var bra/dåligt osv?

Finns det fler arrangörer eller andra alternativ?

/Viktor

Cykling på mallis?
Det kommer att krylla av glada cyklister där veckan efter påsk.

Du kan alltid höra med Steven Roach cykelresor. De brukar ha bra resor men du får boka flyget själv då de flyger från London.

Cykling på mallis?
Jag åkte med dem för två år sedan och allt var super förutom att min kompis blev sjuk veckan innan och att priset för en vecka ensam är väl högt, nästan tiotusen! Väl på plats hade jag skitskoj och allt ifrån boende, cykling till mat och umgänge var kanon. Bland det bästa jag har gjort i mitt liv faktiskt. Ska ev åke i vår igen, om pengarna räcker..har just köpt hus!
/F

Cykling på mallis?
Även jag har samma tankegångar.
Tänkte försöka lura med lillebrorsan på en liknande resa en vecka för att få lite asfaltsträning inför min första VR. Har på VR som mål att ta mig runt och må bra hela vägen. Dvs är inte med i någon SUB-grupp.

Är det bara tävlingscyklister som reser med t ex springtime ?
Eller är en trött 30-åring med mina ambitioner välkommen eller mest i vägen ?

/Bojan

Tillbaka
Topp