Då trillade man ner MTB träsket.

stisseman

Ny medlem
För 10-15 års sen cyklade jag som besatt på min MTB och älskade det. Efter en stulen cyckel och nybliven pappa så gled intresset över på annat. Men nu beställde jag mig en ny MTB.

Det blev en cube LTD 29. Tänkte köpa en 2013 år modell på rea men den var slut i min storlek. Fick lite rabatt, så då blev det en 2014 istället.

Har läst massa och tyckte den verkade vettig att smyga igång med. Vem vet, gillar kanske inte det lika mycket nu som innan.

Har lite mer att läsa om. Hjälmar och cykeldator. Hoppas vi ses ute i spåren.

Välkommen tillbaka och lycka till med din Comeback! :) Själv började jag cykla MTB för 4 år sedan.
Det är en troligtvis en Happyride på gång Annandag påsk på Hallandsåsen, inte så långt från dig ju! Holl koll om du är sugen på att hänga med!

Är som du en gammal mtb knarkare som lyckades göra uppehåll och ägnade mig åt barn etc, i fjol köpte jag nya hoj och är nu åter gravt beroende... Familjen tycker jag vårdar den som en baby, tvättar och putsar o lägger ut bilder på instagram och Facebook....

Ja herregud om det inte vore för jobb o familj skulle jag hoja 24/7

Välkommen tillbaka!

Tack. Väntar spännt på cycklen. Den är på väg från tyskland just nu. Så hinner man få den innan annandagen så kanske man hänger på. Dock ganska otränad på cyckel, men övning ger ju färdihet sägs det.

Det var det ordet som ploppade upp..

Men man kan tolkade det som om man väl cyklat ut där så e det svårt att ta sig därifrån : )

Vet precis hur du känner.

jag var i samma sits i augusti. Inte cyklat tränat på 8år ungefär.
Köpte en billig ht o se om det är kul nu med. Och om familjen ger mig tiden.

Tid får jag, för jag är så jäkla glad o nöjd när jag kommer hem efter en sväng.
Lika jäkla kul som förr. Mkt nya prylar blir det. Hoppsan det blev visst en FS i kolfiber efter 3månader hihi.

Tillbaka
Topp