Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja men jag vet inte om det är för greppigt med Magic Mary framGör som du vill! Det är bara ängsliga individer som "behöver" ha likadana däck fram som bak. Välj efter behov av grepp/rull/punkatålighet.
Jag tänkte göra som du sa först men fram däcket är mycket fetare så jag körde Magic Mary bak men tack för tipset ?Normalt sett är det att föredra med mer grepp fram än bak, så flytta ditt nuvarande framdäck bak och sätt ett nytt Magic Mary fram.
Sen finns det olika versioner av båda dessa däck, så det är lite svårt att veta exakt vad du har. Dels bytte Hans Dampf mönster för ett antal år sen och lite senare bytte man ut alla däckstommar över hela modellprogrammet. Och det finns olika gummiblandningar därtill.
Låter lite galet när man skriver så?Hans Dampf fram och Magic Mary bak?
Låter lite galet när man skriver så?
Borde ja sätta Magic Mary fram ? Och sätta hans Dampf bak?Galet är väl inte ordet jag använt men det funkar väl. Något valet av var däcken ska sitta inte gör enligt mig.
Borde ja sätta Magic Mary fram ? Och sätta hans Dampf bak?
Då gör jag så ?Det tycker jag.
Borde ja sätta Magic Mary fram ? Och sätta hans Dampf bak?
Jag hadde glömt hur jobbigy det var qtt ta av och sätta på Magic Mary däck mina fingra blöder nu?Det tycker jag.