Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nu när det plötsligt blir ett par dagars regn innan loppet: Skall man låta de sprillans nya grovmönstrade däcken (som följde med min Scott Elite Racing) sitta på, eller är t.ex. Twister fortfarande att rekommendera?
Vi var ute och märkte upp en del av banan nu på morgonen, och man kan lugnt säga att det är halt i skogen (över rötter och stenar). Lerigt på sina ställen och tungtrampat på grusvägarna. Om jag hade valt mellan Twister och ett mer grovmönstrat så hade jag tagit det grovmönstrade för mera grepp! För egen del sviker jag nog Twister i morgon till förmån för Explorer. Den bit jag såg av banan i morse (Angarn->Täby) hade inte passat Twister!
Nu ska jag in till stan och hämta nummerlappen!
/Erik
Hämta de precis ut nummerlappen för första gången (för övrigt mitt första cykellopp). Nu funderar jag på hur nummerlappen m chip fästs reglementsenligt på ryggen trots en camelback?
Ska chippet sitta på insidan av lappen?
Kan man sätta lappen på camelbacken?
chipet ska sitta på insidan av lappen. det är inte streckat? det vare förra året.
kan säga att de första 25 km är blöta, MEN absolut inte leriga eller "sugande", blire torrväder imorgon kommer det att ha torkat upp, bara nått vattenhål (där man kan ta sig runt, men det är vatten o inte lera)
Jag väljer Racing Ralph imorgon.
Åtta PowerGels med koffein, en varje halvtimme, för att hålla uppe farten. Tro mig, det hjälper. Sportdryck på detta.
Dags o sova nu. Ses i skogen ! :-S