Mattijas
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Värre kan det nästan inte bli?Ja vädret just nu är ingen höjdare… ??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Värre kan det nästan inte bli?Ja vädret just nu är ingen höjdare… ??
Du har ju iaf valt rätt hoj. Tjockisar flyter bra ?Som att det inte räcker att halva Gävle är under vatten. Alla fina skogsstigar har gått samma öde till mötes.
Visa bilaga 507547
Berätta gärna i detalj vad du menar!Snygga cyklar, mindre fint däckmontage .n
Skulle tro det är perspektivet som lurar ögat att däcken inte sitter symmetriskt?Berätta gärna i detalj vad du menar!
Berätta gärna i detalj vad du menar!
Du bör ju lätt kunna sänka stacken med iaf 10mm för att kompensera lite när gaffeln blivit längre.Visa bilaga 507789Ökade traveln på gaffeln i veckan från 130 till 150mm. Känns generellt bra, men behöver köra in mig lite till. Märker att jag hamnar lite för långt bak på cykeln ibland.
Dum fråga, men jag har inte lärt mig vad alla ”delar” heter än, men vad är stacken? ?Du bör ju lätt kunna sänka stacken med iaf 10mm för att kompensera lite när gaffeln blivit längre.
Dum fråga, men jag har inte lärt mig vad alla ”delar” heter än, men vad är stacken? ?
Aha! Misstänkte att det var nått sånt han mena. Ja jag har ju ett gäng distanser på den så att ta bort några av dom borde inte vara några problem :-)Stack är ingen del, men brukar vara vertikala distansen mellan vevlager och överste styrlager. Men liveforthis menar att du kan tar bort distanser under stammen för att har styret på samma höjd, och också nästan samma "längd" som med 130 mm gaffel.
Aha, nu förstår jag vad du menar. Nej, tycker det är betydligt "stiligare" så som jag har gjort. Tack, men nej tack!Visa bilaga 507773Vik däcket så att det blir 2 parallella "rullar" o fäst med en tårem under sadeln. Går att göra snyggare än på bilden.