Från den längre cykelturen i söndags, målet var att komma ut en sväng.. Årets andra längre tur, använder geocaching för att ha mål på min tur då jag inte har någon plats som jag vill ta naturbilder på. Då planerna inte blev som jag tänkt o den sköna turen till Måsnarens strand blev en låååååång promenad till gamla E3an så passade jag på att kolla in denna feta jätteeken som jag ändå skulle passera.. Lunch vid sjön o värme fick ja, men planen att köpa ny slang på Biltema sprack ju då de kostade betydligt mer än de 25 spänn jag hade. Plan-B SMS till mamsen, var inte så sugen att gå de 12km hem. Vädret var kanon som tur va! Vilodag på måndan, garage pyssel så MTBn är redo till nästa runda. Behöver en bra lösning att pumpa upp däcket till skogs då jag kommer ha en slang med mig i fortsättningen Nått som funkar bra utan att vara svindyrt..
Tips? Biltemas CO2-pump.. Är det något att ha? Eller kan man kanske bygga en sån anordnings själv? Vill ha nått som funkar bra utan att det tar evigheter att få in nog med luft som en mini-handpump lär göra..
Cykeln, ja det är en HPD.. :p