Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Vet inte vad det är för ram, mer än att det är en gammal cresent som jag tog över från morfar. Sen byggde jag om den till fixie ?
Schysst kedjeskydd ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad det är för ram, mer än att det är en gammal cresent som jag tog över från morfar. Sen byggde jag om den till fixie ?
Med 630 tänkte jag på hjulstorlek ?Vet inte vad det är för ram, mer än att det är en gammal cresent som jag tog över från morfar. Sen byggde jag om den till fixie ?
Du får sätta ihop en utställning!Borde förmodligen försöka komma på nåt annat sätt att komponera bilder, men kan inte låta bli "landskap med cykel". ? Magiskt ljus ikväll igen, och så hittar jag nya små stigar mest hela tiden.
Visa bilaga 480237
Välkommen till klubben för tanter med konsekvenstänk som hoppar ändå ?Tänk att det är så barnsligt kul med luft under hjulen... synd bara att jag är gammal med ett allt för väl utvecklat konsekvenstänk ?Visa bilaga 481073
Najs! Här var det knappt över nollan imorse2,5 timmars runda längs med Isarfloden för att testa den nya sadeln, 20C och perfekt start på söndagen.
Visa bilaga 481224
Tight mellan träden?