Berk
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Var är det?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trastsjöskogen, Åkersberga.Var är det?
Ibland är det bara vägbrus som avslöjar rätt nära inpå tycker jag. Även om det är näst största stad här.Ibland kan man tro att man är ute på vischan trots att man är 6 kilometer från mitten av Sveriges största stad.
Visa bilaga 483836
Ja, det stör tyvärr ofta tycker jag. Ett jädra oväsen när man försöker koppla av i skogen ibland. ?Ibland är det bara vägbrus som avslöjar rätt nära inpå tycker jag. Även om det är näst största stad här.
Vackert! Var är det någonstans?Ibland kan man tro att man är ute på vischan trots att man är 6 kilometer från mitten av Sveriges största stad.
Och den f*rbannade glassbilen...Ibland är det bara vägbrus som avslöjar rätt nära inpå tycker jag. Även om det är näst största stad här.
Här!Vackert! Var är det någonstans?
Nu blev jag sugen på en tur dit. Bor en bit bort från stan på andra hållet så det får bli på nån långrunda.Här!
Interaktiv karta - hitta.se
Detaljerad karta. Navigering med vägbeskrivning, sevärdheter över hela Sverige med hitta.sewww.hitta.se
Just på norrsidan av sjön finns inte direkt nån intressant cykling, men det är ju nära om man har varit eller ska till Hellas.Nu blev jag sugen på en tur dit. Bor en bit bort från stan på andra hållet så det får bli på nån långrunda.
Detta! Hörs fan mig var i skogen man än är runt SthlmOch den f*rbannade glassbilen...
Känns som det finns en berättelse kring de där skyltarna.Fritt fram
kommunen har tagit beslutet.Känns som det finns en berättelse kring de där skyltarna.
SEND IT! ?Bygget försätter . Trevlig morgon vy idag med byggt in ett drop. Visa bilaga 484051
Yes va där 2tim efter ,? funka kanon ska höja det lite merSEND IT! ?