Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis! Det är därför man antingen kör helstelt eller FS. ?Roligt att cykla med (fram)dämpning igen, men tycker att det snabbt går för fort.
Visa bilaga 486239
Precis! Det är därför man antingen kör helstelt eller FS. ?
Jag provade att sätta fjädergaffel på min stela ett par-tre turer, men insåg att "framänden ville cykla fortare än bakänden" så att säga. Med helstelt är begränsningen fram (och därför beräknelig) medan jag tycker man håller på att skaka sönder på HT för att bakhjulet studsar och far när man cyklar så fort man kan. Det skulle vara om man kör plusdäck då möjligen.Helstel: ja! Men FS ... Min problem är inte att min HT är för okomfortabel (även om landningen på droppet på Hällre jag vågade köra för första gången idag var lite hård) eller saknar kontroll. Jag njuter helt enkelt mer när jag rör mig lite långsammare över stigarna, men med tillräckligt många utmaningar.
PS. Det finns minst fyra dropp på Hällre! Varav 3 eller i alla fall 2 går att rulla. DS.
Vad är det för hoj exakt? Tänkte jämföra bb dropKört med 27,5 fram o bak en dryg vecka nu, och för mig och min typ av cykling slår det helt klart 29orna....meeen.... frågan är väl om inte mullet var det roligaste ändå ?... Visa bilaga 479954
Det är en Santa Cruz Hightower C 2019 (V1 tror jag), strl M.Vad är det för hoj exakt? Tänkte jämföra bb drop
Ok, 29mm drop om jag hittar rätt. Borde funka med mullet på min med då. TackDet är en Santa Cruz Hightower C 2019 (V1 tror jag), strl M.
Barnarksprogressen i Jämtland går inte direkt snabbt i år.... ?
Fina bilder du tar. Extrakul också att man känner igen ställen!