Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

IMG_0840.jpeg

Jodå.

Undrar hur många Ängsö det finns i Sverige. Det finns tre (för att inte skapa onödig förvirring) bara i Stockholms skärgård

Blev ju en jävla kort runda idag hela "huvudet/brickan" av bulten gått av...men gött att det upptäcktes innan skogen.
IMG_20240705_100214414_HDR_AE.jpg

Edit: blir så jävla trött på mig själv....men nu ser jag att den andra bulten är på G att gå sönder precis likadant....bult 64kr frakt 60kr...x 2 nu då...plus massa annat skit som händer runt omkring än just nu.

Senast ändrad:
Frun hade planerat en lång grustur och frågade om jag ville följa med. Tyvärr kända jag mig inte 100%, så det blev en "lugn" tur i en tom Hellas istället. På bilden en relativt snäll stig, men sonen valde det tuffaste som fanns. Lite regn halvvägs gjorde stigarna ännu mer utmanande.

2024-07-06-18-57-10-756.jpg

Senast ändrad:
Det årliga besöket på kommunens ”terrängcykelbana” avklarad. Bitvis fin nostalgisk xc cykling a la 90-talet men stora delar sprängsten och myrmark så nu får det gå ännu ett år innan nästa runda. Tur det finns så mot andra fina stigar synd bara att det är denna runda kommunen har som officiell mtb bana ?
IMG_3925.jpeg

Tillbaka
Topp